مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به اولیا باید اطلاعات لازم داده شود تا به‌ محض اینکه احساس کنند فرزندشان بیمار است از حضورش در مدرسه جلوگیری کنند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، احمد ناصری روز چهارشنبه در جلسه شورای معاونین این اداره کل با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی جهت آموزش غیرحضوری مدیران، دانش‌آموزان و اولیا اظهارداشت: مدیران مدارس با استفاده از ظرفیت سایت مدارس نحوه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را به والدین اطلاع‌رسانی کنند.

وی همچنین سایت اطلاع‌رسانی این اداره کل را ظرفیتی برای آگاه‌سازی و آموزش جامعه آموزش و پرورش استان و اولیا دانست.

ناصری بر لزوم تشکیل کارگروهی با حضور معاونین، کارشناسان ستادی و دانشگاه علوم پزشکی استان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش استان در کاهش شیوع آنفلوانزا در مدارس گفت: تمامی فعالیت‌های آموزش و پرورش در مقابله با شیوع احتمالی ویروس کرونا با هدف پیشگیرانه انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: با افزایش سطح اطلاعات عمومی خانواده‌ها و انجام اقدامات بهداشتی می‌توان از شیوع بیماری‌ها در مدارس پیشگیری کرد.

ناصری بیان‌کرد: در کنار آموزش، اقدامات مراقبتی همچون ضدعفونی کردن مدارس ، همچنین دستگیره‌ها، بوفه‌ها و محل‌های پرتردد مدارس ضروری است.

وی با اشاره به نحوه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در مدارس تصریح کرد: باید ضمن آرامش دادن به اولیا این اطمینان را بدهیم که قاطعانه مراقب هستیم.

او با بیان اینکه طرح تعطیلی مدارس با حوزه‌های سیاسی و بهداشتی است، از تعطیلی تمامی اردوهای دانش‌آموزی و همایش‌ها و مراسم در این ایام خبر داد.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: