رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای خلخال گفت: پروژه تعریض مسیر خروجی خلخال به سمت کیوی (بلوار آلوار) از سال ۱۴۰۱ شروع شده و با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصد در حال اجرا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد.

عباس حقی در گفتگوی کوتاه با خلخالیم اظهار داشت: طول پروژه ۱۲۰۰ متر و عرض آسفالت قبلی کمتر از ۷ متر بوده که با اجرای این پروژه به بزرگراه تبدیل می‌شود.

وی همچنین از اهداف اجرای پروژه به ساماندهی ورودی های شهر، افزایش ایمنی تردد، کاهش حوادث رانندگی در ورودی های شهر و همچنین زیباسازی ورودی شهر اشاره کرد.

پروژه بلوار آلوار یکی از مهمترین پروژه‎‎‎‎‎‎های در دست اقدام شهرستان خلخال است و طی جلسات متعددی فرماندار خلخال نیز نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه به سازمان مربوطه تذکر لازم را داد ولی با توجه به شروع بارندگی ها و آغاز فصل سرما، بعید به نظر می رسد این پروژه امسال نیز به بهره برداری برسد.

شایان ذکر است در برخی از قسمت های این پروژه نبود هشدار دهنده و نبود شانه خاکی می‎‎‎‎‎‎تواند منجر به وقوع حوادث متعدد رانندگی شود و لازم است سازمان های مربوطه و شورای ترافیک شهرستان در خصوص امن سازی این پروژه نیمه تمام تدابیر لازم را اتخاذ نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fa7fc

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: