آمار مسافران پایانه مسافربری خلخال در مقایسه با زمان قبل از شیوع کرونا ۹۵ درصد کاهش یافته است.

شهردار خلخال روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور آمار مسافران جابجا شده از تنها پایانه مسافربری تحت نظارت این شهرداری رو به سیر نزولی گذاشته و در حال حاضر روزانه بطور میانگین تنها ۱۵ نفر از طریق اتوبوس‌های مستقر در ترمینال این شهر به مقصد تهران جابجا سفر می‌کنند که این میزان پنج درصد از مجموع آمار مسافران قبل از شیوع این بیماری است.

صباح‌الدین برزگر اظهارداشت: در حالی که روزانه ده‌ها دستگاه اتوبوس از ترمینال مسافربری خلخال به سمت تهران و یا بالعکس بصورت صبح و شب حرکت و مسافران  را جابجا می‌کرد این تعداد هم‌اکنون به یک دستگاه اتوبوس از سمت خلخال و یک دستگاه اتوبوس نیز با جمع ۱۵ مسافر از سمت تهران  کاهش یافته است.

وی گفت: با توجه به آمار مسافران تردد کرده از پایانه مسافری خلخال در آستانه عید سال‌های گذشته که غالبا در این روزها به اوج خود می‌رسید آمار مسافران جابجا شده در روزهای  پایانی امسال پایین‌ترین آمار مسافر در تاریخ پایانه مسافربری شهرداری خلخال است.

شهردار خلخال از اجرای طرح بهسازی و بازسازی ترمینال مسافربری خلخال از ابتدای سال آینده خبر داد و افزود: با توجه به پایان مهلت قرارداد شرکت بخش خصوصی مستاجر این پایانه ، پس از بهسازی و بازسازی ترمینال مسافربری شهر آن را از طریق مزایده به شرکت‌های مسافربری مجاز شهرستان به مدت یک سال دیگر واگذار خواهیم کرد.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: