فرماندار خلخال گفت: با هدف جلوگیری از تردد مردم در روز طبیعت به مناطق گردشگری منطقه راه‌های منتهی به هم تفرجگاه‌های این شهرستان مسدود شد.

به گزارش خلخالیم، فریدون بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مناطق شامل تمام ورودی‌های مناطق گردشگری  ازناو ، اندبیل  ، فینارود خوجین ، منطقه گردشگری امامزاده عبدالله کلور در بخش شاهرود و تمام مناطق گردشگری شهرستان بهمراه راه‌های ورودی به همه بقاع متبرکه ،امامزاده‌ها و همچنین نشیمن‌گاه‌های واقع در حاشیه رودخانه قزل‌اوزن است.

وی اظهارداشت: علاوه بر مسدود شدن راه‌های منتهی به تفرجگاه‌های گردشگری این شهرستان و ممنوعیت تردد مردم به این محل‌های گردشگری، در روز سیزدهم فروردین همزمان با روز طبیعت هرگونه خروج شهروندان خلخالی از شهر ممنوع بوده و از این کار جلوگیری خواهد شد.

فرماندار خلخال با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری و کنترل بیماری کرونا برای رهایی از این معضل اجتماعی همه‌گیر افزود: در روز ۱۳ فروردین‌ماه خروج مردم از همه شهرهای این شهرستان ممنوع است و در تمامی خروجی شهرها جلوی تردد تمام خودروهای بومی و غیربومی با استفاده از عوامل انتظامی گرفته می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه ورود به پارک‌ها، مراتع، تفرجگاه‌ها، باغ‌ها، تردد به سمت هشجین و کلور و نشستن در مسیر جاده‌ها نیز ممنوع است، اظهارداشت: به‌منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی از تمام مردم شهرستان درخواست می‌شود از تردد به دامن  طبیعت پرهیز کنند.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: