یک شهروند بزرگوار خلخالی در اقدامی قابل تحسین مبلغ دو ماه اجاره ملک‌های خود را بخشید و به سایر همشهریان هم پیشنهاد داد در جهت اشاعه این اقدام خداپسندانه تلاش کنند.

این شهروند بزرگوار که خواست نامش فاش نشود با انتشار متنی‏، با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و مشکلات بسیاری از مستاجران در پرداخت اجازه بهای ماهها اخیر‏، مبلغ دو ماه اجاره خود را بخشید و از عموم همشهریان خواست در این امر خداپسندانه مشارکت فعال داشته باشند .

این شهروند عزیز در قسمتی از این نامه نوشت: امسال در ایام عید که در شهرهایی مثل شهر من خلخال، که کسبه تمام ‌عقب ماندگی‌های یک ساله خود را با درآمد یک ماهه عید جبران می کردند، متاسفانه مهمان ناخوانده ویروس منحوس امسال شرایط بسیار نامساعد به وجود آورد که همگان شرح مشکلات اقتصادی را واقع هستند؛ و هستند کسانی که با توجه به تعطیلی کسب و کار برای تهیه مایحتاج اولیه خود مشکل دارند و پرداخت اجاره بها نیز مزید بر علت گشته و حیا مانع اظهار شان می‌شود لذا بدینوسیله پیشنهاد می نمایم هر آنکس مستاجری دارد که درآمد تقریباً دو ماهه‌ی اخیرش بسیار کم یا شاید صفر گردیده به اختیار خود وجه الاجاره ۱۵ روزه، یک ماهه یا دو ماهه را به خدا قرض داده و از مستاجر نگیرد و با این بخشش دل خانواده را شاد نماید. ...

هر کس در این عمل خیر شرکت نمود‏، با شماره 09148808277 تماس حاصل نماید تا در نهایت جمع بندی نهایی از مشارکت این اقدام خیر صورت گیرد.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

درود بر شرف این مرد بزرگوار و این معلم بازنشسته که هنوز هم در حال یاد دادن و آموزش می باشند
امید است خوبی و نیکی افزون و افزون تر گردند.

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: