معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی خلخال گفت: با جذب ۱۸ پزشک متخصص کادر پزشکی و درمانی این شهرستان تقویت شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، دکتر اسماعیل صالحی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال افزود: این پزشکان در رشته‌های ارتوپدی، گوش،حلق و بینی ،چشم ،جراحی عمومی نورولوژی، قلب و عروق ،پوست ،رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس ،داخلی و پاتولوژی و همچنین سه پزشک عمومی جذب شده و با احتساب پزشکان قبلی، درحال حاضر ۴۶ پزشک متخصص وعمومی دربیمارستان خلخال مشغول خدمت‌رسانی به مردم این منطقه هستند .

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال گفت: هم‌اکنون مشکل کمبود پزشک در برخی از تخصص‌های پزشکی در این منطقه مرتفع شده است.

دکتر صالحی اظهارکرد: دستگاه ماموگرافی با هزینه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای بیمارستان تهیه شده و درحال آماده‌سازی مراحل نصب و بهره‌برداری است.

او افزود: ۱۲۹ تخت بیمارستانی فعال و ۱۷۰ نفر پرستار در ۱۳ بخش بیمارستانی مشغول ارائه خدمات درمانی به بیماران بستری در این بیمارستان هستند.

دکتر بشیر خالقی ،نماینده خلخال و کوثر در مجلس نیز در این مراسم گفت: به لحاظ انجام کارهای سخت و زیان‌آور توسط پرستاران در بیمارستان و مراکز درمانی این قشر از جامعه بیش از سایر اقشار در معرض خطر از جمله آسیب‌های روحی و جسمی قرار دارند.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: