رییس اداره حفاظت محیط زیست خلخال گفت: صیادانی که اقدام به صید غیرمجاز و و بدون پروانه صید ماهی در مناطق آزاد و حفاظت شده این شهرستان می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خلخالیم مهدی کسایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست خلخال با گشت و کنترل در حاشیه رودخانه قزل‌اوزن در منطقه حفاظت شده آق‌داغ و مناطق آزاد واقع در بخش خورش‌رستم این شهرستان موفق شدند ۲ صیاد متخلف ماهی را دستگیر کنند.

او اظهارداشت: از این افراد ۴۰ قطعه ماهی از نوع زرد پر و چهار دستگاه چوب ماهیگیری مکانیزه به همراه سایر ادوارت شکار و صید کشف و ضبط شد.

او گفت: این اداره پروانه‌های عادی صید ماهی با قلاب و تور را برابر با دستورالعمل صدور این گونه پروانه‌ها تا پایان آذرماه سال جاری برای متقاضیان صادر می‌کند و پروانه‌های صادر شده در حوزه استحفاظی استان اردبیل و مناطق آزاد دارای اعتبار خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه صید ماهی بدون اخذ پروانه در رودخانه‌های جاری منطقه ممنوع است، افزود: رودخانه بزرگ و پرآب قزل‌اوزن محل زیست ۱۰ گونه ماهی از ۲ خانواده کپور ماهیان با ۹ گونه و خانواده سگ‌ماهیان جویباری با یک گونه است.

لینک کوتاه : khalkhalim.com/db800

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: