امام جمعه خلخال گفت: اجرای پروژه احداث تونل در راه ارتباطی خلخال - اسالم در استان گیلان قطعی شده و اعتبار اجرای این پروژه از محل اعتبارات سفر اخیر رییس‌جمهوری به استان اردبیل تامین می‌شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با تقدیر از تلاش و پیگیری‌های نماینده مردم این منطقه در مجلس ، فرماندار خلخال و استاندار اردبیل برای تحقق یکی از خواسته‌های به حق مردم منطقه در احداث تونل در مسیر جاده کوهستانی و همیشه برف‌گیرخلخال  اسالم افزود: با تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی این پروژه بزودی آغاز می‌شود.

او اظهارداشت: با احداث یک دهنه تونل در این مسیرکوهستانی گردنه صعب‌العبور الماس برای همیشه حذف و هشت کیلومتر از طول مسیر راه نیز کوتاه‌تر می‌شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در بی‌توجهی به تخصیص آب از منابع تولیدی خلخال به این منطقه افزود: حرف اول و آخر مردم خلخال تامین آب شرب ، کشاورزی و صنعت از آب تولیدی خود و سپس برداشت و تخصیص آب اضافه به مناطق دیگر استان اردبیل است.

امام جمعه خلخال به افتتاح سد بفراجرد خلخال در جریان سفر مدیرعامل شرکت منابع آبی ایران اشاره کرد و گفت: بر اساس گفته محمد حاج رسولی‌ها ،مدیرعامل شرکت مدیریت آب ایران، در سال‌های گذشته شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل نسبت به تخصیص آب سدهای پیشنهادی این شهرستان از جمله سد گزاز و مجره اقدامی نکرده و هم‌اکنون بر تخصیص ۵۰ میلیون مترمکعب آب تولیدی این شهرستان به دشت اردبیل اصرار می‌کند.

امام جمعه خلخال با اشاره به تحولات اخیر در منطقه از اقدام دولت در کاهش تعهدات هسته‌ای کشور و لغو محدودیت‌ها در این خصوص و نیز تصویب لایحه معرفی ارتش آمریکا به عنوان تروریست از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تایید آن توسط شورای نگهبان قانون اساسی تقدیر کرد

منبع: ایرنا  

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: