بسم رب الشهداء و الصدیقین، سید محمدرضی نقیب، جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس، بعد از تحمل سالها درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، صبح امروز به ندای حق لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خلخالیم، مرحوم سید محمدرضی (ابطح) نقیب، که سالها در سمت «شهردار خلخال» منشاء خیر و آبادانی برای خلخال بود، پس از مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه و جهاد در راه خدا و تحمل سالها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس، نام خود را در لوح زرین مجاهدان فی سبیل الله جاودان ساخت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

مجموعه خلخالیم، درگذشت شهادت گونه سید بزرگوار، محمدرضی (ابطح) نقیب را خدمت خانواده معزز و بزرگوار نقیب و خادمی تسلیت عرض نموده و برای روح تازه در گذشته از درگاه باریتعالی طلب رحمت و مغفرت می نماید.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم سید محمدرضی نقیب، ساعت 10:30 صبح روز دوشنبه مورخ 8 آبان ماه 1402 در آرامستان خلخال برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:khalkhalim.com/dbbbd

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (2)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

درگذشت آقای محمدرضی (ابطح) نقیب اشرف را حضور خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان آن مرحوم صبر جلیل آرزو می کنم. خدا رحمت بکند...
عارف اسماعیل نیا

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام. رحلت مرحوم آقای سید رضی (ابطح) نقیب را به خانواده ی محترم ایشان، خانواده های نقیب و منسوبین، خصوصا آقایان سید مسعود و سید اسعد نقیب، تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای آن سید بزرگوار، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر مسالت دارم. با احترام، ارسطو خداپرست فرزند ارشد مرحوم سهراب خداپرست

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: