هفته گذشته اعضای شورای کمپین پیگیری پروژه های ارتباطی شهرستان خلخال با وحید کنعانی نماینده منتخب شهرستان های خلخال و کوثر جلسه ای برگزار کردند.

در این جلسه آخرین وضعیت پروژه‌ها به خصوص جاده خلخال - منجیل که اخیرا توسط تیم رصد خلخالیم بررسی شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کنعانی نماینده منتخب مردم نیز با ارائه گزارشی از پیگیری‌های خود خواستار پیگیری مجدانه اهالی شریف شهرستان‌های خلخال و کوثر و به خصوص کمپین پیگیری پروژه‌های ارتباطی در جهت بهبود وضعیت این پروژه‌ها شد.

وی با اشاره به اهمیت جاده‌های ارتباطی و نیمه کاره افزود:جاده خلخال به ماسوله که تنها ۱۲ کیلومتر آن باقی مانده است با رایزنی‌های انجام شده قرار است امسال آسفالت شده و در اختیار مردم شریف خلخال و کوثر قرار بگیرد.

در خصوص جاده خلخال منجیل نیز با وجود اینکه مجلس دور جدید شروع نشده ولی در دیدارهایی که با مسئولین کشوری داشتیم، در جهت احیاء پروژه قدم‌هایی برداشته شده که با شروع مجلس، پیگیری‌ها باید بیشتر شود.

کنعانی در خصوص تونل الماس نیز گفت: تونل الماس یکی از نیازهای ارتباطی و مهم خلخال می‌باشد و در این خصوص نیز باید افزایش اعتبارات پیگیری شود تا پروژه تعطیل نشود و معتقد هستیم جاده فیروز خلخال و به تبع آن قطعه ۴ این جاده که کمربندی جنوبی شهر خلخال به حساب می‌آید و می‌تواند با اتصال به جاده‌های خروجی به سمت گیلان و طارم به عنوان کریدور ارتباطی شمال به جنوب استان و مرکز کشور تبدیل گردد.

در این جلسه اعضاء شورای کمپین با توجه به اهمیت بازگشایی مسیر ۷۰۰ متری خساره در پروژه خلخال منجیل و آسفالت مسیر میانی حدفاصل دیز قشلاق تا زاویه جعفرآباد خواستار پیگیری‌های نماینده منتخب از وزارت راه و شهرسازی شدند.

همچنین اعضا در خصوص اهمیت کمربندی جنوبی شهر خلخال و نقش آن در گسترش عرضی شهر و هدایت خودروهای سنگین صحبت کرده و در مورد ایمن سازی و خط کشی مداوم مسیرهای موجود و به خصوص مه گیر نظیر جاده خلخال اسالم و خلخال پونل نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

شایان ذکر است کمپین پیگیری راه‌های مواصلاتی خلخال بیش از ده سال است که بصورت خودجوش و مردمی تشکیل شده و در پیگیری این پروژه‌ها همراه و همگام با مردم و مسئولین بوده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cbbea

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 


 
 
 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: