با دستور دادستان خلخال کامیون‌های متخلف حمل شن و ماسه که اقدام به حمل با تناژ بار اضافه کرده بودند در محور مواصلاتی خلخال به اسالم و خلخال پونل توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش خلخالیم، مظفر رضایی در بازدید سرزده از محور خلخال به اسالم و پونل اظهار داشت: نبود نظارت توسط دستگاه‌های اجرایی و عدم حضور پلیس در راه‌های خلخال به استان گیلان موجب افزایش تخلفات مربوط به حمل بار شن و ماسه در این مسیرها شده است.

وی بر کنترل و نظارت بر تردد کامیون‌ها به صورت شبانه روزی از سوی اداره راهداری تاکید کرد و گفت: از آنجایی که تناژ بالا باعث تخریب جاده و خسارت به بیت‌المال می‌شود رصد روزانه از محورها با حضور پلیس راه و راهداری شهرستان خلخال لازم الاجراست .

رضایی بیان کرد: پلیس موظف به کنترل برگه فیزیکی باسکول و کنترل تناژ در باسکول خروجی شهر است و واحدهای متخلف که اقدام به بارگیری شن و ماسه اضافه برای کامیون‌ها نمایند ضمن تشکیل پرونده، مطابق با قانون با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان خلخال تصریح کرد: بیش از ده‌ها کامیون حامل شن و ماسه بدون برگه باسکول و عدم هرگونه نظارت پلیس راه در محور خلخال اسالم تردد داشتند و لذا خواستار تسریع در راه اندازی باسکول مسیر خلخال به اسالم از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اعتبار زیادی برای راه اندازی باسکول در مسیر خلخال به اسالم شده است ولی به علت نبود مامورین پلیس راه و تعطیلی باسکول خلخال، کامیون‌های حامل تناژ اضافی در این مسیرها تردد می‌کنند و باعث تخریب آسفالت این محورها می‌شوند.

گفتنی است که با حضور تیم‌های پلیس و فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال و با دستور دادستان خلخال بیش از ده‌ها کامیون توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b22d7

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: