استاندار اردبیل گفت: توسعه شهرستان خلخال در همه زمینه های کشاورزی ، صنعتی و گردشگری هدفگذاری شده است.

به گزارش خلخالیم به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در دیدار با امام جمعه و معتمدین شهرستان خلخال تصریح کرد: رشد و توسعه خلخال در همه حوزه های صنعت، گردشگری ، احداث گلخانه و کشاورزی انجام و در این زمینه مشارکت سرمایه گذاران جلب می شود.

وی بیان کرد: توسعه تک بعدی در هیچ یک از مناطق استان مد نظر نبوده و با ایجاد زیرساخت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف برای رونق اقتصادی شهرستان های استان تلاش می شود.

استاندار اردبیل حمایت از سرمایه گذاران و ارائه مشوق ها و تامین زیرساخت ها را در این راستا از مولفه های مورد پیگیری در استان برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در مناطق مختلف استان برشمرد.

وی  از در حال اجرا بودن چند کارخانه بزرگ در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: این کارخانجات با هدف رونق منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان با همکاری سرمایه گذاران در حال اجرا است.

بهنام جو اجرای طرح های سرمایه گذاری در مناطق مختلف از جمله خلخال را بدون همدلی و پیگیری غیرعملی دانست و از وحدت و همدلی مسوولان و امام جمعه این شهرستان قدردانی کرد.

استاندار اردبیل اجرای برخی پروژه های بزرگ در منطقه را نیازمند اعتبارات کلان دانست و افزود: با توجه به محدود بودن بودجه ها نسبت به هزینه های لازم این پروژه ها تلاش می شود مشارکت سرمایه گذاران واجد شرایط جلب شود.

وی به اجرای جاده و ناحیه صنعتی در شهرها تابعه شهرستان خلخال از جمله کلور - درام و هشتجین اشاره کرد و اجرای این زیرساخت ها را در راستای توسعه شهرستان دانست.

در این جلسه برخی از مطالبات مردم خلخال از جمله اتمام پروژه جاده کلور -درام، تونل خلخال- اسالم، توسعه گردشگری و صنعتی از سوی امام جمعه و دیگر حاضرین جلسه مطرح شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a3976

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: