در سومین روز از هفته دولت، 13 پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان خلخال افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خلخالیم، تعدادی از این پروژه ها که با حضور فرماندار، نماینده خلخال و کوثر در مجلس، مسئولین شهرستانی و اهالی محلی مورد بهره برداری قرار گرفت، به شرح ذیل و به همراه تصاویر ارائه می گردد:

آسفالت راه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های روستایی چلنبر و نواشنق از توابع بخش مرکزی خلخال به طول 2 کیلومتر با هزینه بالغ بر 5 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

  

پروژه چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای بفراجرد با مبلغی بیش از 2 میلیارد تومان و در زمینی به مساحت 1500 متر مربع افتتاح شده در در اختیار جوانان و نوجوانان روستا قرار گرفت؛ لازم به ذکر است که این پروژه در هفته دولت سال قبل کلنگ‎‎‎‎‎‎زنی شده بود.

  

 

طرح آبخیرداری حوزه آبخیز کندرق در روستای کلی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان و با حجم ۷۷۵ متر مکعب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری افتتاح و به بهره داری رسید.

 

 همچنین افتتاح یک واحد تولیدی و بسته بندی عسل طبیعی در روستای کلی بخش مرکزی که به همت بخش خصوصی و با صرف هزینه بیش از 6 میلیارد تومان به بهره‎‎‎‎‎‎برداری رسید.

 این واحد بسته‎‎‎‎‎‎‎بندی عسل علاوه بر صدور محصولات خود در خارج از استان در پایتخت کشور نیز با دایر نمودن دفتر مرکزی اقدام به فعالیت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های اقتصادی و فروش محصولات طبیعی و ارگانیک شهرستان خلخال می‎‎‎‎‎‎‎‎نماید که یکی از اصلی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ترین مطالبات سرمایه‎‎‎‎‎‎‎‎‎گذار این طرح حمایت مسئولین از طرح‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های تولیدی و اقتصادی بود. 

 

 سایر پروژه هایی که امروز در بخش مرکزی شهرستان خلخال مورد بهره قرار گرفتند عبارتند از: استخر ذخیره آب روستای بلیل، احداث باسکول روستای پیریک (پروچ)، سرویس بهداشتی ازنو، تکمیل مدرسه دو کلاسه روستای پیریک، دو واحد مسکن محرومین، احداث یا ارتقاء سایت ارتباطات روستاهای نیاخرم، قزل دره، ترازو و گلوجه.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fe9c3

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: