دکتر حامدی رئیس بیمارستان خلخال در گفتگو با خلخالیم عنوان کردند که همه روزه پزشک متخصص اطفال در درمانگاه شفا خلخال مستقر بوده و نبود پزشک متخصص اطفال در خلخال صحت ندارد.

یکی از مخاطبان خلخالیم با ارسال متن زیر خواستار انعکاس آن و حل اساسی مشکل از طریق مسئولین گرامی شدند:

با عرض سلام و خسته نباشید و تشکرخدمت شما. بنده یه سوالی از جناب آقای دکتر حامدی داشتم بی زحمت لطف کنید برنامه درمانگاه شفا رو مجدد نگاه کنید و ببینید حدود پانزده روز دکتر هست در طول ماه و اینکه کودک یا نوزاد چهارشنبه سرماخوردگی داشت و تب کرد به نوزاد چندماهه بگیم تا شنبه تحمل بفرمایید تا درمانگاه شفا باز بشه ببریمت متخصص اطفال؟

جناب آقای دکتر بحث جان بچه مردم هست و این مسئله واجبتر هست و بعد تعرفه دولتی یا آزاد. بله شما لطف بفرمایید در بیمارستان یا درمانگاه شفا یک دکتر ثابت اطفال قرار بدید حداقل یک شیفت مردم به راحتی دسترسی داشته باشن و مداوا بشوند در این صورت مردم قدردان خواهند بود وگرنه درمانگاه شفا یه مسکن برای شهر هست نه درمان.

و دوم اینکه جناب آقای دکتر بزرگوار شما لطف ببفرمایید یک امتحانی بکنید اگر توانستید نوبت بگیرید حق با جناب عالی می باشد. آیا جنابعالی یا هر مسئول محترم و بزرگوار حاضر هستید نوزاد چند ماهه خود رو به پزشک عمومی ببرید (با تمام احترام به تمام پزشکان عمومی زحمتکش شهرمون. آیا میدانید با یک تشخیص خدایی نکرده اشتباه چه بلایی سر یه خانواده میاد.

لطفا این مشکل را در خلخال به صورت ریشه‌ای و اصولی حل بفرمائید و ای کاش شرایطی فراهم کنید که یک مطب متخصص اطفال در خلخال راه اندازی شود.
ممنون از همه زحمتکشان

مطلب مرتبط:
همه روزه پزشک متخصص اطفال در درمانگاه شفا مستقر است

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b72e6

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: