سخنگوی شورای اسلامی شهر خلخال گفت: افزایش کرایه‌های حمل و نقل درون شهری که اخیرا اعمال شده‌است، بستگی به نوع مسیر، ۱۰ الی ۲۰ درصد می باشد و افزایش ۴۰درصدی صحت ندارد.

رادبه پرنده در گفتگو با خلخالیم گفت : سیستم ناوگان حمل و نقل همگانی شهری خلخال از شروع کرونا هیچگونه افزایش کرایه نداشته و افزایش کرایه‌ای که اخیرا اعمال شد نیز بستگی به نوع مسیر ۱۰ الی ۲۰ درصد می باشد و مسیرهایی که ۹۰۰ تومان بوده به ۱۰۰۰ تومان و مسیرهای ۱۲۰۰ تومان نیز به ۱۵۰۰ تومان افزایش یافته است، و تاکسی ها با توجه به مقررات وضع شده حق سوار کردن ۳ نفر در صندلی عقب را ندارند.

وی افزود : از اهالی میخواهیم در صورت مشاهده تخلف، کد تاکسی را به سازمان حمل و نقل اعلام کنند و همچنین بازرسان سازمان نیز پیوسته در حال گشت زنی هستند و موارد تخلف و نادیده گرفتن تذکرات در سازمان حمل و نقل بررسی خواهد شد، لذا خبر مندرج در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر افزایش ۴۰ درصدی کرایه تاکسی ها توسط شورای اسلامی شهر خلخال را تکذیب میکنیم.

پرنده افزود: سازمان حمل و نقل همگانی خلخال و حومه و رانندگان عزیز تاکسی ها از شروع کرونا، فعالیت خود را قوی تر از گذشته ادامه داده و تعطیلی نداشتند و در این مدت شاهد افزایش قیمت های انواع لاستیک، روغن، وسایل یدکی اتومبیل، هزینه بالای تعمیرات و ... بوده ایم و جا دارد از رانندگان متعهد سیستم حمل و نقل درون شهری خلخال تشکر کنیم.

وی افزود: از اهالی محترم نیز بابت همراهی و دقت نظر در خصوص فعالیت تاکسی ها سپاسگزاریم و امیدواریم با رونق گرفتن کسب و کار و کمرنگ شدن کرونا که حاصل رعایت پروتکل های بهداشتی و قوانین وضع شده خواهد بود، بسیاری از مشکلات را حل شده ببینیم و از رانندگان محترم نیز خواهش میکنیم در خط ها و مسیرهای خود حاضر بوده و نسبت به رعایت قوانین و حفظ سلامتی مردم به خصوص تعداد مشخص شده مسافرین نهایت دقت را داشته باشند.

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/aab75

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: