جایگزینی سرعت گیرهای استاندارد پلاستیکی بجای سرعت گیرهای غیر استاندارد آسفالتی در سطح شهر خلخال یکی از مهمترین و بهترین راههای کاهش میزان تصادفات در شهر و کاهش خسارت شهروندان بود که در دوره شهرداران و شورای گذشته ایجاد شده بود. اما گزارش‌های رسیده حاکی از روند معکوس این حرکت در روز های گذشته است. 

به گزارش خلخالیم متاسفانه در روزهای گذشته به جای ترمیم سرعت گیر‌های پلاستیکی، این  سرعت گیر‌ها حذف و سرعت گیر های غیر استاندارد جایگزین شده اند و این رویه غلط ادامه دارد. سرعت گیرهای متعدد و غیر استاندارد از جنس آسفالت که  همرنگ خیابان می‌باشد به جای آنکه ابزاری برای کنترل سرعت خودروها و پیشگیری از تصادفات باشد کارکرد عکس پیدا کرده و منجر به تحمیل هزینه های مالی و جانی به شهروندان، ایجاد چهره زشت در شهر و تشویش اعصاب مردم می‌گردد.

سال ۹۷ بود که خبر حذف سرعت گیر های غیر استاندارد و آسفالتی از سوی رادبه پرنده سخنگوی وقت شورای خلخال را در خلخالیم منتشر کردیم حال پس از گذشت ۵ سال  این سوال پیش می‌آید که چرا به جای پیشرفت و اضافه نمودن امکانات جدید و استاندارد، همان امکانات قدیمی نیز حذف می‌شود؟

اکنون با نگاه از زوایای مختلف، به نظر می‌رسد قطار پیشرفت خلخال رو به عقب حرکت میکند که حذف همین سرعت گیرهای پلاستیکی و جایگزینی سرعت گیرهای آسفالته نمونه آشکار این عقب‌گرد تلخ می‌باشد و در بسیاری از موارد دیگر هم همانند حذف سرعت گیر از قافله عقب مانده‌ایم.

خبرنگار:جواد فرامرزی
انتشار: میلاد شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/dbf37

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 


 

 
 


 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: