تلاش برای جذب بیشتر مشتریان و حفظ آنها سبب شده تا شاهد رشد تبلیغات در اشکال مختلف از جمله پرچم‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های تبلیغاتی در خلخال باشیم.

به گزارش خلخالیم، به تازگی شاهد سبک جدیدی از تبلیغات مغازه‌ها و ایجاد سد معبر هستیم که به صورت پرچمی جلوی برخی مغازه‌های شهر خلخال ایجاد شده است.

این ابزار تبلیغاتی هرچند زمینه رونق کسب و کارها را فراهم می‌کند اما در صورت عدم رعایت ضابطه مشخص چهره شهر را ناهمگون ساخته و موجب سد معبر و اختلال در تردد مردم و خودروها می‌شود که اینگونه رفتارها با حقوق شهروندی مغایرت دارد.

با وجود کمبود جای پارک در سطح شهر و هم‌چنین نبود پارکینگ عمومی که به نوبه خود بیشتر به این قضیه دامن می‌زند برخی مغازه‌دارها برای تبلیغ تجارت خود از پرچم‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند که با جانمایی در خیابان جهت جلوگیری از پارک خودروها و بیشتر دیده شدن ویترین صورت می‌گیرد که خود به یکی از عوامل افزایش ترافیک بدل شده است.

این موارد جدا از سد معبرهای دیگر که در پیاده‌روها اتفاق می‌افتد، درحال افزایش است و به جهتی دارای بار منفی و عملکردی در ترافیک و شلوغی خیابان‌ها دارد که امید می‌رود با جانمایی بهتر یا تغییر شکل تبلیغ این مسئله اصلاح شود.

خبرنگار: محمدرضاشیرعلی زاده

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d447e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: