شهردار خلخال در گفتگوی اختصاصی با خلخالیم گفت: برای ساماندهی سایت جدید زباله در محل شیخ جانلو نیاز به 20 میلیارد تومان اعتبار است که شهرداری خلخال به تنهایی با این حجم از مشکلات قادر به انجام آن نیست و حمایت های مالی را می طلبد.

صباح الدین برزگر افزود: محل فعلی دفن زباله کرنو همچنان در قالب پوشش زباله و زیر خاک ادامه دارد و نگذاشته ایم که آتش سوزی باعث ایجاد آلودگی گردد و این کار ادامه خواهد داشت لازم به ذکر است با تولید روزانه 60 تن زباله روزانه در شهر خلخال نیاز است که سایت جدید ساماندهی و احداث گردد.

وی افزود: مشاور طرح مطالعات سایت جدید را به اتمام رسانده است و طرح آماده برای تایید در کارگروه پسماند استان است که در صورت تایید نهایی اقدامات لازم برای اخذ اعتبار صورت خواهد گرفت.

برزگر به سایر پروژه های شهر نیزاشاره کرد و افزود: برای ادامه و تکمیل پل اللر باغی و مسیرهای منتهی به پل که در مجموع به طول یک کیلومتر بوده و میدان شهدا را به بلوار 17 شهریور وصل می کند حداقل 30 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است. که تا کنون 70درصد سازه پل اجرا شده و متوقف شده است.

شهردار خلخال افزود: برای تکمیل پل، سه راهکار اساسی پیشنهاد شده است که به دلیل شرایط خاص و وجود بیماری کرونا جلسه شورای فنی استانداری برگزار نشده است. برزگر تصریح کرد اگر این راهکارها در شورای فنی استانداری تایید نهایی گردد پرونده تملک باغات زمین های زراعی و املاک مسکونی و تجاری را پیگیری و برای اخذ اعتبار مورد نیاز اقدام خواهیم کرد.

شهردار خلخال گفت: آخرین اقدام برای بازگشایی خیابان شهید رجایی نیز با تمرکز بر روی یک ملک صورت گرفته و کارشناسان نیز بازدید و نظرات خود را اعلام کردند که در صورت تملک این ملک و و بازگشایی برای تردد صورت خواهد گرفت. با بقیه مالکان هم توافق نهایی شده است.

برزگر اظهار داشت : زمین مورد نظر برای پردیس سینمایی، فاقد سند است و با رایزنی و برگزاری جلسه با سازمان همیاری و شهرداری کشور در تهران تصمیم گرفته شد که از سوی سازمان همیاری هم مکاتباتی با سازمان مسکن و شهرسازی برای این منظور صورت گیرد.

وی گفت: صدور سند مابین این دو سازمان بوده که در صورت اخذ سند اقدامات لازم برای استفاده از تسهیلات و اجرای عملیات این سینما از سوی شهرداری انجام خواهد شد.

وی در پایان با تشکر از رسانه هایی که دنبال واقعیت ها هستند و سعی دارند اخبار صحیح را به اهالی انتقال دهند از فعالان فضای مجازی خواست از پخش هر گونه خبر جعلی خودداری کنند و صحت و سقم اخبار را ابتدا از شهرداری خلخال جویا شوند.

خبرنگار: محمدعلی کریمی

انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b631e

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 


 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: