به گزارش خلخالیم و به نقل از سایت شهرداری خلخال، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خلخال در دیدار با امام جمعه محترم شهرستان خلخال تأکید کردند: در بحران برف بهمن ماه 1398 معابر سطح شهر، کوچه ها، خیابانها و مبلمان شهری خلخال بیشترین آسیب را دیده است و شهرداری خلخال از این بابت ضرر و زیان زیادی دیده است ولی ریالی از بابت کمک های وعده داده شده به شهرداری خلخال اختصاص نیافته است.

در این دیدار، شاطری ریاست شورای اسلامی شهر خلخال ضمن بیان برنامه ها و مشکلات پیش روی شهرداری خلخال از حجت الاسلام اسدی درخواست کرد که تعدادی از مشکلات را با مسئولین مربوطه در میان بگذارد. همچنین رئیس شورای اسلامی شهر خلخال با تشریح اهداف تشکیل شوراها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: هر کاری که انجام می شود یک کار دسته جمعی با نظر اکثریت اعضاء شوراهای شهر می باشد و هدف از تشکیل شوراها نیز استفاده از خرد جمعی می باشد . اگر ایرادهایی نیز باشد این مربوط به جمع بوده و هیچ کس نمی تواند جایی را که در یک کشتی نشسته سوراخ کند و بگوید به هیچکس ربطی ندارد. وی با تشکر از حمایت ها و پیگیری های امام جمعه محترم شهرستان خلخال مسائل مهمی چون روکش آسفالت خیابان سی متری قدس، تکمیل پل ائللر باغی را حائز اهمیت دانست.

همچنین امام جمعه محترم و محبوب شهرستان خلخال، حجت الاسلام اسدی نیز با تشکر از تلاش های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال در بحران برف و بحران کرونا، فرصت خدمت را از بی بدیل ترین فرصت ها دانسته و افزود: عده ای آروزی خدمت دارند ولی بدان نمی رسند چون توفیق الهی نصیبشان نمی شود و عده ای نیز با لطف خداوند متعال و مردم به این توفیق می رسند ولی قدر نمی دانند که حفظ آرامش و دوری از تنش از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و از اعضاء شورای اسلامی شهر خلخال و شهردار محترم نیز بابت ارج نهادن به این امر مهم تشکر میکنم و همچنین پیگیری های لازم را در خصوص بحث بحران برف و تجهیز ماشین آلات شهرداری خلخال از سوی سازمان شهرداری ها و بحث قیر را انجام خواهم داد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d3db7

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: