رئیس شورای شهر خلخال گفت : شهرداری و شورای شهر در تلاش هستند که امسال راه عبوری پل اللر باغی را اجرایی کنند و تردد در این مسیر برقرار شود

شهناز شاطری در جلسه تجلیل از خبرنگاران گفت : شورای شهر جلساتی با دفتر فنی استانداری برگزار کرده است، نظرات دفتر فنی اعلام شده است و در تلاش هستیم مشکل معارضین حل گردد.

وی افزود: همه مسئولین شهرستان در جذب اعتبارات باید کمک حال شهرداری باشند تا شهرداری هم بتواند در باقیمانده فصل کاری امکان تردد از این پل را فراهم نماید.

وی افزود: تابستان امسال آب و هوای بارانی در روند کاری شهرداری تاثیر منفی داشته است ولی عملکرد قابل قبولی را از شهرداری خلخال در سطح شهر شاهد هستیم.

شاطری به ابتکار خوب سرپرست شهرداری در اجرای پروژها اشاره کرد و افزود: در نبود پیمانکاران، مجموعه پروژهای شهرداری بهصورت امانی اجرا می شود که این ابتکار هم در تسریع اجرای پروژه ها و هم کاهش هزینه های جاری بسیار مفید بوده است.

وی گفت ادامه اجرای طرح باز آفرینی شهری به دلیل کوتاهی و عدم درج در سامانه توسط استان، شرکت کننده نداشته است و پیگیری هایی صورت گرفته است تا در صورت جذب پیمانکار طرح های مطالعه شده باز آفرینی شهری عملیاتی گردد.

 لینک کوتاه : khalkhalim.com/e551a

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: