سخنگوی شورای شهر خلخال گفت : در بحران برف بهمن ماه سال گذشته که نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه وعده تخصیص اعتبار خاص دادند، ریالی عاید شهرداری خلخال نشده است.

به گزارش خلخالیم رادبه پرنده، در تجلیل از خبرنگاران گفت : بارش سنگین و بی سابقه برف در بهمن ماه سال 98 در شهرستان که در کل کشور و حتی دنیا هم توسط رسانه ها بازتاب ویژه داشت، خسارات جبران ناپذیری به مبلمان شهری وارد کرد، ضمن اینکه جا دارد تقدیر داشته باشیم از قرارگاه خاتم النبیا و سایر شرکت‌ها که دست شهرداری را در برف روبی گرفتند، در بحث مالی شهرداری خلخال متحل ضررها و خسارت‌هایی شده است و متاسفانه وعده و قول دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور، به فراموشی سپرده شده است

وی افزود : بحث ترافیک هوشمند برای اولین بار در شهر خلخال اجرایی شد و همچنان مصوبات شورای ترافیک هم به ترتیب اجرایی خواهد شد.

پرنده گفت: در بحث اطلاع رسانی در چند سال گذشته قویا اعلام می شود که به‌روز بودیم و اخبار کارهای انجام شده در اختیار مردم گذاشته است و از این بابت در سطح استان هم جزء اولین شهر‌هایی هستیم که عملکرد و اقدامات شهرداری و شورای شهر در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: انداختن توپ سد معبر به میدان شهرداری هم بی انصافی بوده و این بحث به چندین نهاد و ارگان هم مرتبط می شود و نیازمند تصمیم گیری کلی است.

پرنده گفت : علایم شهری در حال نصب شدن هستند و 25 تابلو آماده برای نصب است.

وی افزود :  برای اولین بار 40 دستگاه تاکسی شهری به دستگاه کارتخوان (pos) مجهز شده است و مسافرین کرایه های خود را الکترونیکی پرداخت می کنند و در ادامه کار بقیه تاکسی ها هم به این امکان مجهز خواهند شد.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/b61c3

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: