همزمان با 17 مرداد و روز خبرنگار، آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان خلخال، روز یکشنبه در محل فرمانداری خلخال با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خلخال و خبرنگاران رسمی، برگزار شد.

به گزارش خلخالیم، مسعود یگانه، سرپرست فرمانداری خلخال ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و لزوم توجه بیشتر به فعالین این حوزه گفت: شغل خبرنگاری یکی از جذاب‎‎‎‎‎‎‎ترین و پرمخاطره‎‎‎‎‎‎ترین مشاغل حال حاضر است و خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولان و مردم بوده و هرگونه پیگیری از جانب این قشر باید با ملایمت مدیران و ارائه توضیحات لازم کافی ارائه شود.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی فرمانداری و ارگان‌های مختلف از تلاش‎‎‎‎‎ها و زحمات بهرام نقی‎‎‎‎‎زاده خبرنگار ایرنا، مصطفی مرادخانی خبرنگار فارس و محمد علی کریمی خبرنگار و نماینده تحریریه سایت خلخالیم و فرحناز صدیقی فعال فضای مجازی تقدیر شد.

همچنین طی نشست‌های جداگانه ای به همین مناسبت از سوی اداره ورزش و جوانان و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خلخال از خبرنگاران فعال خلخال و خبرنگار و نماینده تحریریه سایت خلخالیم تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

سید ناصرمیرمرسلی در نشستی با خبرنگاران گفت: انعکاس خبرهای ورزشی از سوی خبرنگاران باعث تقویت روحیه ورزشکاران در مسابقات مختلف شده است. وی افزود : پروژه‎‎‎‎‎های نیمه تمام ورزشی از جمله خوابگاه ورزشی، زورخانه، چمن مصنوعی استادیوم پوریای ولی و سالن ورزشی روستای طولش فعال بوده و سالن ورزشی روستای اندبیل در مرحله برگزاری مناقصه بوده و برای سالن ورزشی روستای لمعه دشت به دنبال جذب اعتبارات ملی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه خلخال نیز با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در انعکاس اخبار و رویدادهای مختلف داشته و با قلم خود مشکلات مردم را بیان و مطالبه بسیاری از موضوعات را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی همچنین از تلاش خبرنگاران در برنامه‌های فرهنگی اجرا شده توسط بسیج سپاه خلخال  قدردانی و تشکر کرد.

 

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/162849451537611.jpg

 

 

 

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/af34f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: