هفدهم مردادماه  یادمان شهادت مظلومانه  شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، یادآور رشادت‎‎‎‎‎ها و مجاهدت‎‎‎‎‎‎‎‎‎های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند.

خبرنگاران به عنوان بازوان مدیریتی دستگاه های اجرایی  در راه اعتلا، توسعه و پیشرفت  جامعه  گام بر داشته  و با درایت و دوراندیشی خود توجه به منافع عمومی را  در اولویت قرار می دهند.
 
خبرنگاران به راستی وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند  چراکه همواره ارتقاء سطح آگاهی جامعه را دغدغه‌ اصلی خود دانسته و با انجام درست وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه کشور نقشی بی بدیل دارند. 
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام  حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید خلخالT فرارسیدن این مناسبت مبارک  را به همه صاحبان قلم و اندیشهT اصحاب رسانه و مطبوعاتTخبرنگاران خبرگزاریih و فضاهای مجازی تبریک و شادباش می گویم و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.


مسعود یگانه

سرپرست فرمانداری شهرستان خلخال

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a24fa

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: