خبر خوب اینکه: "مدیر کل پست جمهوری اسلامی ایران دستور داده  اثر زیبای هنرمند خلخالی، احمد زعفری هشجین روی تمبرها چاپ و در سراسر کشور منتشر شود."

به گزارش خلخالیم،  البته ما پیش از این نیز بارها اخبار مربوط به دریافت جوایز و تحسین داوران از احمد زعفری، عکاس توانمند هشجینی را در جشنواره‌های مختلف کشوری شنیده و خوانده بودیم، اما آنچه این تصویر را از سایر عکس‌ها متمایز می‌کند، هنر انسان‌دوستی این هنرمند دوست‌داشتنی است.

خوب است بدانید که آقای زعفری برای گذران معیشت خود در باجه پست‌بانک شهر هشجین کار می‌کند. حال شرح ماجرای ثبت این تصویر خاطره‌انگیز را از زبان ایشان بخوانید:

زمستان سال ۹۸ بود. برف و سرمای شدید، اجازه هیچ‌گونه رفت و آمدی را از روستاها به هشجین و برعکس نمی‌داد. آن روز به هر دری زدیم و با هر راننده‌ای برای رفتن به روستای "دایی‌کندی" صحبت کردیم، نتیجه‌ای نگرفتیم. باید کاری می‌کردیم‌. در روستای دایی‌کندی بیماری، منتظر رسیدن داروهای دیابت بود؛ انتظاری میان مرگ و زندگی...

با پسرم سعید، راه افتادیم.در میان برف و سوز سرما به کمرکش کوه رسیدیم. آنچه اما امیدوارمان می‌کرد حس انسان‌دوستی و نجات یک زندگی بود. در همان لحظات، عکسی گرفتم و بعدها برای جشنواره عکس اداره پست ارسال کردم که خوشبختانه رتبه برتر را کسب کرد و حالا قرار است روی تمبرها چاپ و منتشر شود."

* مجموعه خبری خلخالیم برای احمد و سعید زعفری که همواره برای اعتلای نام هشجین و خلخال تلاش می‌کنند و افتخار می‌آفرینند، آرزوی سلامتی و موفقیت بیش از پیش دارد.

انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fa903

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: