بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل با حضور جمعی از مسئولان این استان با برگزاری آیین اختتامیه به میزبانی مجتمع فرهنگی، هنری فدک به کار خود پایان داد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، نمایش‌های "سرزمین آسمان" و "دور از دسترس اطفال نگهداری شود" با رای هیات داوران شامل محمدعارف، ساسان قجر و علی فتوحی به عنوان اثرهای برگزیده این دوره از جشنواره انتخاب شدند که به عنوان نمایندگان استان اردبیل در جشنواره تئاتر فجر نیز حضور خواهند یافت.

با رای هیات داوران حسین پورقلی برای اثر "دور از دسترس اطفال نگهداری شود"، یوسف دادجو برای اثر "سرزمین آسمان"و سعید افخمی برای اثر "پنجره" به ترتیب به عنوان‌های اول تا سوم بهترین کارگردانی بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل انتخاب شدند.

هیات داوران در بخش بهترین بازیگر مرد اکبر صادقی را به عنوان نفر اول، یوسف دادجو و سعید افخمی را به طور مشترک در جایگاه دوم و مجید مصدق را به عنوان نفر سوم معرفی کردند.

همچنین هیات داوران شادی باهنر و سیما بشارتی را به ترتیب به عنوان مقام اول و دوم بهترین بازیگر زن جشنواره برگزیدند و فائزه اسماعیل‌زاده و نیره آخوند به طور مشترک سوم شدند.

فرشته فرشاد و یونس ایمانی نیز به عنوان اول و دوم بخش بهترین نمایش‌نامه برگزیده و فرزاد فرزانه و نسرین احمدخانی هم به طور مشترک سوم شدند.

لوح تقدیر و جایزه طراحی لباس این دوره از جشنواره هم از سوی هیات داوران به المیرا دادخواه و در بخش گریم به رحیم پروازی و فاطمه اجاقی اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه هیات داوران جایزه ویژه خود را به سعید افخمی برای نمایش "پنجره" و در بخش موسیقی نیز به مجید عبدالرحیمی برای "نمایش سندرومی به نام دنیا" اهدا کرد.

"کاغذ باطله" با نویسندگی نسرین احمدخانی و کارگردانی فرید معتمدی، "دور از دسترس اطفال نگهداری شود" به نویسندگی فرشته فرشاد و کارگردانی حسین پورقلی، "پنجره" به نویسندگی و کارگردانی سیدسعید افخمی از جمله اثرهای حاضر در بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل بودند.

"بیتل‌ها" به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی زهرا منصوری، "سندرومی به نام دنیا" به نویسندگی و کارگردانی یونس امانی، " آفتابگردان" به نویسندگی فرزاد فرزانه، "ستاره‌های شط" به نویسندگی و کارگردانی لیلی سلمانی، "سرزمین آسمان" به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی یوسف دادجو و "حرمان" به نویسندگی مهدی حسن‌زاده و کارگردانی اکبر محمدی و محمد رزمی از دیگر اثرهای حاضر در این جشنواره بودند.

بیست و نهمین دوره جشنواره استانی تئاتر اردبیل با حضور ۹ اثر نمایشی از چهارم تا هفتم آذرماه برگزار شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e8cdc

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: