مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: برگزاری مسابقات قرآن تاثیرات بسیاری در شکوفایی استعداد دانش‎‎‎‎‎‎‎‎‎آموزان و ایجاد روحیه خودباوری و امید و نشاط و ایجاد معنویت در دل خانواده‎‎‎‎‎ها دارد.

به گزارش خلخالیم، رضا محمدی در نخستین محفل انس با قرآن که به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز برگزار گردید، گفت:  اصل اجرای مسابقات بر مبنای حضور دانش‌آموزان است و این اتفاق باید در فضای حقیقی اتفاق بیفتد زیرا فعالیت‎‎‎‎‎‎‎های حوزه قرآن، عترت و نماز از نوع فعالیت‎‎‎‎‎‎‎های معنوی و ارزشمند است که با حضور همه دانش‎‎‎‎‎‎‎آموزان از اقصی نقاط کشور جلوه زیبا و با شکوه پیدا می‎‎‎‎‎‎کند اما سال گذشته با توجه به شیوع کرونا ناچاراً این مسابقات را به صورت مجازی برگزار گردید.

وی در کنار استفاده از ظرفیت محافل قرآنی در تقویت باورهای اعتقادی و معنوی، اردوی دانش‎‎‎‎‎‎‎‎‎آموزی را يک اردوی تربيتی دانست كه در آن، اولين قدم براي تجربه استقلال، خودباوری، اعتماد به نفس و زندگی گروهی برداشته می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود و شركت‎‎‎‎‎کنندگان در آن زندگی جديدی را به دور از خانواده و در ميان گروه همسالان تجربه می‎‎‎‎‎‎‎کنند.

لازم به ذکر است: مسابقات قرآنی در سال گذشته به صورت فضای مجازی در کشور برگزار شد که دو نفر از دانش‌آموزان خلخال موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در رشته‌های قرائت و حفظ کل قران کریم شدند.

 

 

 

خبرنگار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a1903

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: