مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان با همراهی نماینده خلخال و کوثر با هنرمندان و اهالی فرهنگ شهرستان خلخال در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خلخالیم، در این دیدار نمایندگانی از طرف هنرمندان موسیقی، موسیقی آشیق (موسیقی محلی)، تئاتر ،سینما ،هنرهای تجسمی ،رسانه های خبری و خبرنگاران و نماینده شهرستان‎‎‎‎‎های خلخال و کوثر حضور داشتند.

در این دیدار عبدالله بحرالعلومی ضمن پاسخگویی به سئوالات مطرح شده، در خصوص دغدغه‎‎‎‎‎‎ها و مشکلات موجود بحث و تبادل نظر نمود

در این جلسه نماینده خلخال و کوثر ضمن برقراری تماس تلفنی با محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد صحبت‌های وزیر را از طریق بلندگوی سالن به گوش حضار رساند. وزیر فرهنگ و ارشاد ضمن خرسندی از ارتباط با جمع هنرمندان خلخالی قول اختصاص مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای کمک‎‎‎‎‎‎‎‎های موردی به انجمن‎‎‎‎‎ها و جشنواره‎‎‎‎‎‎‎های هنری خلخال را داد.

سید غنی نظری در این دیدار خواسته‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های بخش هنری خلخال را به سمع مدیر کل رساند از جمله این خواسته ها لزوم تعمیم بیمه هنرمندان به اکثر هنرمندان شهرستان و تسهیل امور در این خصوص، تجهیز سالن ارشاد به عنوان تنها سالن شهرستان که قابلیت فعالیتهای هنری دارد، تکمیل سالن‎‎‎‎‎‎‎‎های هنری هشجین و کلور و سوق دادن برخی از جشنواره‎‎‎‎‎‎‎‎های ملی و استانی به شهرستان خلخال بود.

جواد فرامرزی به نمایندگی از تحریریه پایگاه اطلاع رسانی خلخالیم ضمن بیان این مسئله که تحریریه خلخالیم همواره در طی سال‎‎‎‎‎های گذشته حامی هنرمندان بوده، اعلام کرد خبرهای انجمن‎‎‎‎‎های هنری و جشنواره‎‎‎‎‎‎های هنری توسط خلخالیم پوشش داده شده و در آینده حامی این قشر فرهیخته خواهد بود.

http://up.khalkhalim.com/uploads/165089759139123.jpg 

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/165089759156086.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/165091651442081.jpg

خبرنگار: جواد فرامرزی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b1271

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: