چند تن از هنرمندان خلخال به نمایندگی از چند گروه هنری و ادبی با همراهی سید غنی نظری، نماینده خلخال و کوثر و عبدالله بحرالعلومی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل وزارت با وزیر فرهنگ و ارشاد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خلخالیم، در این دیدار که با هماهنگی نماینده خلخال و کوثر انجام شده بود، یداله پورعبدالحسین از طرف جامعه ادبی خلخال، شیرزاد عسگری از طرف انجمن تئاتر و محسن نوری از طرف انجمن موسیقی بطور جداگانه به انعکاس مشکلات حوزه خود پرداخته و با تقدیم درخواست مکتوب خواستار اهتمام و توجه ویژه وزیر ارشاد در جهت رفع مشکلات و کمک به بهبود وضعیت موجود شدند. 

نماینده خلخال و کوثر ضمن تأیید درخواست هنرمندان خلخال خواستار توجه ویژه وزیر به مشکلات هنرمندان و همچنین تجهیز امکانات سخت افزاری انجمن‌های هنری خلخال و تسهیل سازی در استفاده هنرمندان از بیمه هنرمندان و صندوق اعتباری هنر شد.

تجهیز سالن آمفی تئاتر ارشاد به امکانات و تجهیزات نو، ایجاد و احداث بلک باکس، تکمیل و بازپردازی پلاتو، ایجاد شرایط درآمدی برای گروه‌های هنری خلخال در زمان‌های اجرا، تخصیص مبالغی اعتبار جهت خرید تجهیزات و ادوات جهت آموزش موسیقی و تئاتر از جمله درخواست‌هایی بود که توسط نماینده خلخال و کوثر و هنرمندان حاضر در جلسه مطرح شد.

http://up.khalkhalim.com/uploads/166866763279542.jpg

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/edac9

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: