در هفته‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای که گذشت به همت مجموعه شهرداری و شورای محترم شهر، سالن اجتماعات شهرداری جهت برگزاری هفتگی نشست کتابخوانی و خوانش متون ادبی در اختیار جمعی از بانوان شهر قرار گرفت.

به گزارش خلخالیم،  خلخال شهری است که غالب کنشگران آن مطالبات خود را ذیل مسائل مرتبط با عمران شهری مطرح می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کنند و شاید کمتر کسی به حوزه زیست انسانی در فضاهای شهری و زیست پذیری شهری توجه دارد.

در این میان زنان حلقه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مفقوده در فضاهای شهری‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎اند که نیازهای انسانی آنها کمتر مورد توجه مسئولین و حتی کنشگران شهر قرار می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گیرد.

شاید بتوان اقدام مبتکرانه شهردار محترم در حمایت از درخواست جمعی از بانوان خلخال در اختصاص زمان و مکان مشخص به جهت فعالیت فرهنگی تعریف شده را چشم انداز جدیدی برای افق‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های روشن به نفع زنان شهر تلقی کرد.

بدیهی است نشاط زنان موجب نشاط و پایداری خانواده‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎هاست از این جهت دایره گسترده‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تری از شهروندان از این اقدام ارزنده شهرداری و شورای محترم بهره‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎مند خواهند شد و متعاقبا بالندگی و پویایی هر چه بیشتر نهاد ارجمند خانواده را در پی خواهد داشت.

ضمن اینکه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎دانیم آینده همه ما در گرو اقدام امروز ماست رشد، توسعه و تعالی انسان مدارانه نه فقط در گرو آهن و سیمان بلکه در ذهنیت ما و طرز تلقی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های روشن ماست.

لذا صمیمانه از شهردار محترم جناب آقای ودود محمدی، مجموعه دلسوز و فهیم شهرداری و شورای محترم شهر به جهت این اقدام شایسته و کم نظیر قدردانی می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کنیم و تندرستی و بهروزی همگان را مسئلت داریم.

انجمن فرهنگی ادبی پروین

لینک کوتاه: khalkhalim.com/db68a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: