هیئت انتخاب سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل اسامی نمایشهای انتخاب شده برای حضور در مرحله رقابتی و اصلی این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایران تئاتر در استان اردبیل، نمایشنامه «سه زن» و «ایستگاه «زمان» نوشته مجید برجعلی‌زاده، «مورچه» به نویسندگی و کارگردانی حسن سعیدی، «دنیای راستکی» به نویسندگی و کارگردانی علی عیسی‌پور  نمایش‌های انتخاب شده از خلخال برای حضور در مرحله رقابتی سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل می‌باشند.

همچنین در بخش خیابانی نمایش «ترسه یول» اثر شیرزاد عسگری نیز در این جشنواره حضور دارد.

نمایش‌های بی خان و مان نوشته فرهاد ناظر زاده کرمانی به کارگردانی فرهاد توفان از اردبیل، «جائی شبیه هیچ» نوشته و کار سید رزاق صفوی از اردبیل، «عشق» در قطاری که تمام شد» نوشته کامران شهلایی به کارگردانی کیوان پورمحمد تقی از اردبیل، «رژیسور» نوشته رامین جهانگیرزاده به کارگردانی حسن شیخ زاده از اردبیل از آثار راه یافته به این رقابت‌ها هستند.

 «اخته» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم عادل نیا از اردبیل، «کبوتران چاهی» نوشته عدالت فرزانه به کارگردانی فاطمه ایرانی از اردبیل به صورت مشروط) ، «۱۳۲۰» به نویسندگی و کارگردانی یوسف دادجو از بیله سوار، و «یقه خرگوشی» نوشته محمد قاسمی به کارگردانی وحید مومنی فر از مشگین‌شهر عناوین نمایش‌های راه یافته به مرحله رقابتی سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل می‌باشند.

گفتنی است، محمد حمزه زاده غفور مکی و رضا بهشتی اعضای هیئت انتخاب سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل بودند.

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c31ae

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: