مسابقه عکاسی شب چله خلخالیم امسال برای اولین بار توسط وبسایت خلخالیم در سطح شهرستان های خلخال و کوثر برگزار شد.

سه نفر از اساتید بنام عکاسی استان اردبیل و شهرستان های خلخال و کوثر آقایان اکبر مداحی کیوی، جاوید خدمتی و مجید خالقی لطف فرموده و زحمت داوری این مسابقه را بر عهده گرفتند که جا دارد از زحمات این هنرمندان ارزشمند منطقه نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

همچنین از حمایت شرکت های «فراوری گیاهان دارویی و چیپس میوه آرمان جاودان آسمان چال(آجاکو)» و «تولیدی پروفیل های UPVC آتا تک» به عنوان اسپانسرهای این مسابقه نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

در فرصت اندکی که از 28 آذرماه تا آخرین ساعات پنجم دی ماه داشتیم تعداد 117 قطعه عکس از 43 شرکت کننده برای دبیرخانه مسابقه عکاسی شب چله ارسال شد.

همانگونه که در فراخوان مسابقه عنوان شده بود هدف از برگزاری این مسابقه پرداختن به آیین ها و سنت های این شب، شب نشینی ها، دور همی ها، خانواده، کهنسالان و کودکان، خوراکی های این شب و یا هر موضوع مرتبط به شب چله بود. با این حال نتایج حاصله طبق پیش بینی دبیرخانه پیش نرفت و آثار ارسالی از لحاظ کیفیت انتظارات دبیرخانه و داوران را برآورده نکرد و غالب تصاویر از سفره ها و سفره آرایی های شب یلدا ارسال شده بود.

لذا با تشکر از استقبال خوب شما عزیزان و با احترام به تک تک شما بزرگواران، داوران مسابقه به اتفاق آرا هیچکدام از تصاویر ارسالی را شایسته دریافت مقام و رتبه در این مسابقه ندانستند. با این حال تصمیم داوران، دبیرخانه و حامیان مالی مسابقه بر این شد به پاس مشارکت ارزشمند شما در این مسابقه به قید قرعه به 10 نفر از شرکت کنندگان مسابقه به هر نفر مبلغ 500هزار تومان اهدا شود.

برای این منظور از سایت www.gigacalculator.com برای انجام قرعه کشی بهره بردیم بدین ترتیب که از بین اعداد 1 تا 43 تعداد 10 عدد بطور تصادفی تولید شد و اعداد متناظر با هر کدام از افراد شرکت کننده که در لیست ما ثبت شده بود، بعنوان نفرات برنده مشخص شدند که به ترتیب زیر به اطلاع می رسد:

1- مریم منتظری
2- لیلا قلی زاده
3- صدیقه پارسایی
4- معصومه عمویی
5- مریم کلیمی
6- حمیده عابدی
7- رضا علیپور
8- فاطمه سلطانی اسفندانی
9- امین رنجبر
10- ناهید صادقی مقدم

هدایای برندگان طبق هماهنگی دبیرخانه به حساب آنها واریز خواهد شد.

دبیرخانه مسابقات عکاسی خلخالیم و هیات داوران تصمیم دارند مسابقه ی مشابهی را برای مراسم نوروز برنامه ریزی نمایند و از هم اینک آمادگی خود را برای همکاری با حامیان مالی برنامه های فرهنگی شهرستان اعلام می دارد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b95b9

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: