فرماندار خلخال گفت: نقش رسانه‌های جمعی در معرفی قابلیت‌های منطقه و زمینه‌سازی برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه این شهرستان ارزنده و تعیین‌کننده است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا فریدون بابایی روز شنبه در نشستی با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های خلخال افزود: در شرایطی فعلی که دشمن در تلاش برای ایجاد جنگ روانی در جامعه است، مقابله با این ترفند از طریق ارائه عملکرد مطلوب خدمات نظام ضروری است.

وی بیان‌کرد: همانطور که نقش رسانه در توسعه و پیشرفت منطقه بااهمیت است نقش روابط عمومی‌ها نیز در روشن‌گری افکار عمومی، هدایت افکار عمومی ، پاسخ به پیشنهادات و انتقادات ، تهیه خوراک خبری برای رسانه‌ها و شکوفایی اداری ارزنده است.

او با اشاره  به اینکه جایگاه رسانه در خلخال به لحاظ فقدان روزنامه، هفته‌نامه و نشریات مکتوب جایگاه مناسبی نیست، اظهارداشت: انتظار می‌رود بزودی خلاء تولید خبر و اطلاع‌رسانی منطقه پرشده و جایگاه روابط عمومی ارتقا یابد.

بابایی با بیان اینکه در حال حاضر فضای مجازی منطقه از حالت طغیان و ویرانگری خارج شده و آرامش نسبی به خود گرفته، گفت: اگر روابط عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع وارد عمل شوند شایعات ایجاد شده در فضای مجازی تاثیری در افکار عمومی نخواهد داشت.

او افزود: در بسیاری از موارد عدم ورود روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در خصوص وضعیت جامعه به خصوص در زمان وقوع بحران‌های مختلف موجب آرامش خیال جامعه از لحاظ تغذیه خبری شده و مانع از از سردرگمی مردم و سوء استفاده دشمن از این وضعیت می‌شود.

وی گفت: در حالی که تولید خبر و ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌های خبری شهرستان بخشی از وظایف روابط عمومی‌ها می‌باشد، ایجاد ارتباط و سنجش افکار عمومی در مورد عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیز از وظایف آنها است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسوولان روابط عمومی‌های خلخال در کنار تصدی این شغل مسوولیت و وظیفه چندین شغل دیگر را بعهده دارند، اظهارداشت: نبود امکانات بروز رسانه‌ای در روابط عمومی‌های شهرستان نمی‌تواند بهانه‌ای برای ضعف در کار اطلاع‌رسانی از سوی  مسوولان روابط عمومی‌ها باشد.

وی با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت سالروز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی گفت: ورود به موقع روابط عمومی ادارات به بحث انتقادات صورت گرفته با پرهیز از هرگونه اغراق و یا کم‌گویی اقدامات انجام شده علیه دستگاه‌های اجرایی را از سوی فضای مجازی خنثی می‌کند.

لینک کوتاه : khalkhalim.com/dedb9

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: