سرپرست اداره صنعت و معدن تجارت خلخال گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد تنظیم بازار مشکلی در زمینه  کالاهای اساسی شب عید در خلخال وجود ندارد و شهروندان نگرانی نداشته باشند.

مصطفی لطیفی در گفتگو با خلخالیم افزود: هم اکنون  در ۵ نقطه از شهر خلخال شکر و روغن مخلوط در حال توزیع است که با نزدیک شدن به عید سایر کالاهای اساسی نیز در این مراکز توزیع خواهد شد

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت خلخال گفت : فروشگاه یاس در خیابان شهید مظفر، افق کوروش در میدان دانشگاه، فروشگاه همواره تخفیف در خیابان ۲۲ بهمن، فروشگاه رفاه در خیابان الشریفی، فروشگاه افق در خیابان امام و فروشگاه اتکا روبروی اداره محیط زیست  نسبت به توزیع کالاهای اساسی اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد : کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و از همشهریان میخواهیم برای حفظ سلامت خود و سایر همشهریان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این مراکز تجمع نکنند.

وی افزود : متولی توزیع میوه شب عید نیز اداره تعاون روستایی بوده و برنحوه توزیع و قیمت‌ها نظارت خواهد شد؛ همچنین بازرسی از واحدهای صنفی بصورت جدی دنبال می شود و سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی پاسخگو است.

وی در پایان گفت: با متخلفین بازار به جد برخورد قانونی خواهد شد و رسیدگی به پرونده تخلفات واحدهای صنفی در اداره تعزیرات حکومتی خلخال انجام خواهد شد.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f4d18

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: