فرماندار خلخال گفت: پاسگاه انتظامی چند منظوره مستقر در منطقه گردشگری ازناو در ابتدای جاده ارتباطی خلخال به شاهرود،پونل و اسالم تبدیل به پلیس راه می‌شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، فریدون بابایی در نشستی با امام جمعه خلخال افزود: با توجه به قرار گرفتن پاسگاه انتظامی چند منظوره بین راهی خلخال در داخل منطقه نمونه گردشگری ازناو و  اجرای طرح جامع این منطقه، جابجایی محل این پاسگاه و تبدیل آن به پاسگاه پلیس راه با احداث ساختمان جدید در محل تقاطع راه‌های اسالم و شاهرود بزودی عملی می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مسیر خلخال به سمت شاهرود، اسالم ،پونل ، ماسال ،ماسوله و همچنین راه اصلی در حال احداث خلخال به  منجیل فاقد پاسگاه پلیس راه بوده و راه اندازی پاسگاه پلیس راه در محل تلاقی این جاده‌ها  و جایگزینی آن با پاسگاه انتظامی چند منظوره از خواسته مردم این شهرستان است .

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه دو بانده کردن مسیر رفت و برگشت از محل پاسگاه انتظامی در مبدا ورودی  ازناو تا محل چشمه این تفرجگاه خبر داد و افزود: با توجه به اجرای این طرح و قرار گرفتن پاسگاه انتظامی در محل اجرای پروژه جابجایی آن ضرورت دارد .

بابیی  با بیان اینکه با راه‌اندازی شهرک شغل‌های مزاحم‌، بزودی زمینه انتقال همه مشاغل مزاحم به محلی در خارج از شهر فراهم می‌شود، گفت: در همین راستا و با هدف جابجایی شغل‌های مزاحم و آلاینده فعال در مبادی ورودی و خروجی شهر خلخال اقدام لازم برای راه اندازی شهرک شغل‌های مزاحم  انجام شده است.

فرماندار خلخال با اشاره به اینکه جابجایی و انتقال حداقل 200 واحد صنفی در فاز اول به این شهرک پیش بینی شده است، افزود: با توجه به مشکل مالی شهرداری برای اجرای این طرح هم‌اکنون با اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی، انتظار از امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی خلخال همکاری لازم برای تسریع در روند راه‌اندازی این شهرک و همچنین تغییر کاربری زمین محل اجرای طرح با سرمایه‌گذار مجری آن برای دست یابی به اهداف این طرح در کوتاه مدت است .

وی اظهار کرد: این شهرک با سرمایه گذاری بخش خصوصی و در زمینی به وسعت 6 هکتار راه اندازی و همه این شغل‌ها از جمله صنایع کوچک چوب،کارواش ،ضایعاتی‌ها و محل های جمع آوری خودروهای فرسوده به این شهرک منتقل می‌شوند .

در این نشست حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال نیز گفت: دست‌یابی به اهداف توسعه صنعت گردشگری نیازمند ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز از جمله ساماندهی سه ورودی مرکز شهر از سمت های گیلان،اردبیل و گیوی  است.

به گفته وی، فعالیت شغل‌های مزاحم ،آلاینده و پرسر و صدا در هرسه مبدا ورودی شهر خلخال منظر بسیار بدی داشته و انتظار می رود با تامین اعتبار مورد نیاز پروژه ساماندهی ورودی‌های شهر تا قبل از آغاز تعطیلات تابستان امسال عملیاتی شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c37dd

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: