سرپرست فرمانداری خلخال در نشستی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در شهرستان خلخال از مهمترین اهداف و برنامه‎‎‎‎‎‎‎‎های مسئولین باید باشد و در این رابطه باید بیش از پیش تلاش شود.

به گزارش خلخالیم، مسعود یگانه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، 48 پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان در بخش طرح هادی روستایی، گاز رسانی، و پروژه‎‎‎‎‎‎های عمران شهری و روستایی با اعتبار بالغ بر 147 میلیارد تومان مورد بهره‎‎‎‎‎‎‎‎برداری قرار می‎‎‎‎‎‎‎گیرد.

وی در رابطه با افتتاح طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی در خلخال افزود: به مناسبت هفته دولت، هفت طرح سرمایه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گذاری اقتصادی با اعتبار 38 میلیارد تومان در سه بخش گردشگری، صنعت و معدن به بهره‎‎‎‎‎‎برداری می‎‎‎‎‎‎‎‎‎رسد که زمینه اشتغال 120 نفر نیروی انسانی را فراهم می‎‎‎‎‎‎کند.

سرپرست فرمانداری خلخال اعتبار تخصیص یافته به این شهرستان در سال 1400 را 72 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی عنوان کرد و گفت: برغم اینکه اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است ولی به علت تعدد پروژه‎‎‎‎‎های نیمه تمام که از سال‎‎‎‎‎‎‎‎های گذشته مانده‎‎‎‎‎‎اند، اعتبار امسال صرفا می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تواندجوابگوی بخشی از این پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎ها باشد.

وی همچنین جذب سرمایه‎‎‎‎‎‎گذار و ایجاد اشتغال در خلخال را از اولویت‎‎‎‎‎‎‎های مهم فرمانداری ‎‎برشمرد و گفت: تنها راه حل ایجاد اشتغال و برون رفت از معضل بیکاری، توسعه صنعت گردشگری در خلخال است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/dfa3f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: