سرپرست فرمانداری خلخال گفت: اجرا و تکمیل پروژه‌های پیشران ، در اولویت اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی این شهرستان قرار دارند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، مسعود یگانه در جلسه شورای برنامه‌ریزی خلخال افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تنها ۲ روز فرصت دارند تا نسبت به معرفی پروژه‌های پیشران پیشنهادی و ارسال گزارش مکتوب آن به فرمانداری خلخال و استانداری اردبیل اقدام کنند.

او اظهارکرد: اعتبارات سال ۱۴۰۰ شهرستان خلخال به ۸۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته و انتظار از مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش برای جذب بموقع اعتبارات منظور شده سال جاری است.

یگانه گفت: ۴۴۰ میلیارد ریال از مجموع این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای امسال استان اردبیل و مابقی نیز از سایر ردیف‌های ملی اعتباری برای این شهرستان منظور شده است.

وی با بیان اینکه در توزیع اعتبارات امسال خلخال به ۲ بخش راه روستایی و تامین آب شرب روستاهای کم‌آب این شهرستان توجه ویژه شده است، افزود: انتظار از مدیران  دستگاه‌های اجرایی مرکز استان تامین سه برابری اعتبار منظور شده استانی از محل اعتبارات ملی برای اجرا و تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی این شهرستان است .

سرپرست فرمانداری خلخال با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۵ طرح و پروژه عمرانی از سوی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در حال اجرا می‌باشد، اظهارکرد: توزیع اعتبارات استانی بر اساس شاخص‌های اعلام شده از سوی مرکز استان تخصیص خواهد یافت.

او گفت: محدود شدن و گاهی کاهش اعتبارات استانی برخی از دستگاه‌های اجرایی خلخال از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نتیجه ارزیابی نادرست و ارائه غلط شاخص‌های توزیع اعتبار در سال‌های گذشته به مرکز استان اردبیل است.

یگانه با بیان اینکه دورکاری و استراحت‌های کرونایی کارکنان دستگاه‌های دولتی به پایان رسیده است، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی مردم و مراجعان بوده و بر عملکرد زیرمجموعه خود بدقت نظارت داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خلخال برای سرمایه‌گذاری گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران در اولویت کار مدیران اجرایی قرار گرفته و در کنار توجه و دقت به بخش‌های اقتصادی و معیشتی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز مدنظر قرار بگیرد.

سرپرست فرمانداری خلخال بیان کرد: تفکر مدیران شهرستان باید جهادی باشد تا در مسیر حل مشکلات مردم قدم برداشته شود.

وی اظهارکرد: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خلخال قابل توجه بوده و مجموعه شهرک‌های صنعتی، گلخانه‌ها و شهرک‌های دامپروری باید در صدر توجه مدیران اجرایی خلخال در جهت افزایش تولید و بسترسازی برای اشتغال باشد.

یگانه از پایان برنامه ششم توسعه و آغاز تدوین برنامه هفتم توسعه کشور خبرداد و بیان کرد: اگر مدیران دستگاه‌ها پیشنهادی برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی دارند، پیشنهادات خود را به فرمانداری ارائه کنند تا در برنامه‌ریزی استانی و سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهوری به اردبیل مطرح شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b844e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: