رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت خلخال از تامین میوه شب عید مردم این شهرستان خبرداد و گفت: اقدام لازم برای خرید پرتقال و سیب مورد نیاز و مصرفی مردم شهرستان در ایام نوروز انجام یافته و مردم محصول به قیمت بالا خریداری نکنند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا : سیدناصر میرمرسلی روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار خلخال افزود: میوه خریداری شده در سردخانه‌های مرکز استان موجود بوده و در هفته چهارم اسفند با همکاری اداره تعاون روستایی توزیع خواهد شد.

وی از لغو نمایشگاه‌های بهاره در خلخال خبر داد و گفت: این کار با هدف پیشگیری از هرگونه تجمع مردم در اماکن عمومی و همچنین شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود و واحدهای صنفی با هماهنگی اتحادیه‌های صنفی فروش فوق‌العاده با نرخ تنظیم بازار در این شهر ایجاد می‌شود.

او افزود: با واحدهای صنفی که به صورت خودسرانه و صرفا برای فروش اجناس خود به قیمت غیرمتعارف حراجی اقدام می‌کنند،برخورد و محل کسب آنها پلمب می‌شود.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت خلخال به توزیع ۱۳۵ تن انواع اقلام ضروری و یارانه‌دار برای تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: شکر ،برنج وارداتی ،شکر مورد مصرف موارد صنعتی و صنفی ،گوشت منجمد مرغ و گوشت منجمد قرمز از اقلام توزیعی است.

وی اظهارداشت: قیمت مصرف‌کننده هر کیلوگرم برنج خارجی هندی ۶۸ هزار ریال ، شکر مورد مصرف خانوار و صنعتی و صنفی هر کیلوگرم ۴۷ هزار ریال ،گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم ۴۰۰ هزار ریال و گوشت مرغ منجمد ۱۲۹ هزار ریال است و مردم منطقه می‌توانند با مراجعه به محل‌های توزیع نسبت به خرید اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به اعزام گروه نظارت ویژه در شهر با بکارگیری بازرسان اتاق اصناف و همچنین بازرسان و ناظران افتخاری افزود: شهروندان ، مسافران و گردشگران نوروزی در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ موارد را گزارش نمایند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تخلفات رسیدگی شود.

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: تهیه ،تامین و توزیع میوه شب عید باید طوری تنظیم شود که پس از تحویل سال نو کمبود و یا افزایش قیمت میوه در بازار این شهرستان احساس نشود.

وی اظهارداشت: افزایش غرفه‌های توزیع میوه و راه‌اندازی آن در مناطق حاشیه‌نشین شهر ضمن پیشگیری از تجمع جمعیت در محل‌های فروش دسترسی همه مردم را به میوه شب عید به قیمت تنظیم بازار آسان خواهد کرد.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: