روابط عمومی آموزش و پرورش خلخال، با ارسال متن زیر به خلخالیم، به ارائه توضیحاتی در خصوص چگونگی تعطیلی مدارس پرداخت

باسلام و احترام حضور اهالی محترم و با فرهنگ منطقه بویژه همکاران، اولیا و دانش آموزان عزیز؛ اعلام تعطیلی مدارس بنا به ضرورت و صرفا جهت رعایت حال دانش آموزان عزیز صورت می‌پذیرد.

- موضوع پس از کسب اطلاعات دقیق در خصوص وضعیت هوا، میزان بارش و درجه دما و همینطور وضعیت تردد و راهها از ادارات مربوطه و پس از هماهنگی با مسئولین محترم اعلام می شود.

- متاسفانه گاهی دیده می شود که معدودی ازهمکاران به تعطیلی دامن می زنند و وجهه دیگر همکاران خدوم را نزد افکار عمومی مخدوش می کنند(این سوء تفاهم پیش می‌آید که معلمان خودشان به دنبال تعطیلی هستند!) لذا ازهمکاران محترم انتظارمی رود در این خصوص عنایت لازم را داشته باشند.

-ضمن تشکر از مدیران، اصحاب و فعالین رسانه بخاطر پوشش خبری موضوعات آموزش و پرورش انتظار می رود تبعات تعطیلی‌ها را برای مخاطبین محترمشان روشن کنند.

درضمن بنا به دستور اداره کل آموزش و پرورش استان و جهت جلوگیری از برخی ناهماهنگی‌ها، اطلاعیه تعطیلی مدارس، از طریق روابط عمومی اداره کل اعلام خواهد شد.

-اولیای محترم و دانش آموزان عزیز می توانند اطلاعیه های تعطیلی را شب ها بعد از ساعت 22 و صبح بعد از ساعت 6:45 و قبل ازظهر بعد از ساعت 10 ازطریق سامانه 2880 ، صدا و سیما، سایتها و کانالهای معتبر دریافت فرمایند.

باتشکر

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: