مدیر آموزش و پرورش خلخال از انتخاب ۱۶ نفر از معلمان این منطقه به عنوان معلم نمونه در سال تحصیلی جاری خبرداد و گفت: پنج نفر از این افراد در استان موفق به کسب رتبه عنوان برتر شده و ۱۱ نفر نیز در سطح منطقه‌ای این عنوان را کسب کردند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا،رضا محمدی روز یکشنبه در آیین نواخته شدن زنگ سپاس از معلم با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم و با تبیین جهاد علمی معلمان در دوران کرونا و شرایط سخت تدریس مجازی و انتقال مفاهیم به دانش‌آموزان افزود: در شرایط بحران کرونایی جامعه تعداد زیادی از معلمان به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شدند اما کلاس درس را تعطیل نکردند و برخی نیز به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

او اظهارکرد: بیش از ۹۰ درصد از ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در این منطقه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه آموزشی شاد برگزار خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر ۹۸۷ نفر معلم و فرهنگی در بخش‌های آموزشی ،پرورشی ،تربیت بدنی ،بهداشت ،مشاوره ، راهنمای تحصیلی مدیریت و معاونت مدارس و سایر امور اداری مدارس مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: با ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی خلخال میزان دانش‌آموزان بهره‌مند از شبکه آموزشی شاد از میزان استانی آن بالاتر رفته است، طوری که شاخص بهره‌مندی دانش‌آموزان استان اردبیل از شبکه آموزشی شاد ۹۰ درصد و این میزان در مناطق آموزش و پرورش خلخال ۹۴ درصد می‌باشد.

او افزود: از آغاز سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ تاکنون با استفاده از ظرفیت و کمک خیرین ، مدیران و معلمان مدارس برای ۲۶۰ نفر از دانش‌آموزان بی‌بضاعت گوشی تلفن همراه هوشمند و یا تبلت با صرف هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال تامین شد.

۱۱ هزار و ۱۲۶ دانش‌آموز منطقه آموزش و پرورش خلخال در ۱۳۱ مدرسه و ۳۶۷ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در ۲۶ مرکز مشغول تحصیل هستند.

لینک کوتاه:  khalkhalim.com/aa935

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: