سرپرست فرمانداری خلخال گفت: مدارس در مناطق روستایی و عشایری این شهرستان با جمعیت کمتر از 15 نفر به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‎‎‎‎‎شوند.

 به گزارش خلخالیم، مسعود یگانه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال که با حضور رئیس آموزش و پرورش، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد، گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، بسیاری از دانش‎‎‎‎‎‎آموزان در مناطق روستایی با مشکل اینترنت مواجه هستند و به‌رغم پیگیری‎‎‎‎‎‎‎‎‎های فراوان متأسفانه این مشکل هنوز در 30 روستای خلخال برطرف نشده است.

وی با بیان اینکه آموزش در مناطق روستایی و عشایری با تعداد جمعیت بالای 15 نفر بصورت مجازی خواهد بود، از متولی امر خواست مشکلات اینترنت دانش‎‎‎‎آموزان در این روستاها هر چه سریعتر برطرف شود.

یگانه همچنین خواهان تسریع در نوسازی مدرسه سمیه و برخی از مدارس خلخال شد و افزود: این مدرسه با بیش از 220 دانش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎آموز با کمبود فضای آموزشی مواجه است.

رضا محمدی، رئیس آموزش و پرورش خلخال نیز اظهار داشت: سوم مهر زنگ آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور در مدرسه مولوی خلخال نواخته و فعالیت‎‎‎‎‎‎های آموزشی از سر گرفته خواهد شد.

وی افزود: ‎‎‎سعی بر این است که بازگشایی مدارس به صورت تدریجی و با تاکید بر حفظ سلامت دانش‎‎‎‎‎آموزان و معلمان پیش برود و بر اساس آخرین تصمیمات نیز مدارس شهری به صورت غیر حضوری و فقط از طریق سامانه شاد خواهد بود.

محمدی در جواب سئوال خلخالیم مبنی بر اینکه چرا برخی معلمان اقدام به تزریق واکسن نکرده‌اند! گفت: 95 درصد معلمان در سطح شهرستان خلخال واکسینه شده‌اند و سعی بر این است که با واکسیناسیون کامل معلمان و دانش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎آموزان، مدارس از آبان ماه بصورت حضوری برگزار گردد.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/abd40

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: