برغم اینکه امکان به روزرسانی شبکه «شاد» از اول مهر در این شبکه ایجاد شد، اما همچنان تعدادی از دانش‎‎‎‎‎‎‎آموزان با مشکل ورود به کلاس‎‎‎‎‎‎‎های درس مواجه شدند.

  خلخالیم / جواد فرامرزی، متاسفانه با گذشت ۷ روز از اول مهرماه و بازگشایی مدارس تا کنون شبکه شاد نتوانسته است چالش‎‎‎‎‎‎ها را بر طرف و بستر آموزش را برای دانش‎‎‎‎‎‎‎آموزان فراهم نماید.

تا کنون چندین گزارش مردمی در این خصوص از سوی مخاطبین به خلخالیم رسیده که برخی از مدارس به بهانه غیر استفاده بودن شاد، روند آموزش دانش‎‎‎‎‎‎‎آموزان را به تاخیر انداخته و عملا شروع به کار ننموده‎‎‎‎‎اند.

اما در این میان مدارسی هستند که با استفاده از اپ‎‎‎‎‎های دیگر تدریس را شروع نموده ‎‎‎‎‎اند و از امر آموزش عقب نمانده‎‎‎‎‎اند که جای تقدیر و تحسین دارد.

امیدواریم آن دسته از مدیران مدارس که امید به شاد بسته‎‎‎‎‎‎اند هر چه سریعتر با استفاده از اپ‎‎‎‎‎‎‎های دیگر آموزش دانش‎‎‎‎‎‎آموزان را شروع نمایند چرا که تجربه سال تحصیلی گذشته نشان داد نرم افزار شاد با چالش‎‎‎‎‎ها اختلالات جدی روبروست که به نظر نمی‌رسد تا پایان سال تحصیلی کنونی نیز رفع گردد که بیشتر از این عقب ماندن جایز نیست.

به قول شاعر:

"خداوندا سه غم اومد به یکبار
قرنطینه ، کووید و مبحث شاد
قرنطینه کووید و چاره سازم
غم شاد است مرا کرده گرفتار"

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a6cee

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: