مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال ۵۰ برنامه در گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی با رویکرد جدید در تمام مدارس این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، احمد ناصری در آئین نواخته شدن زنگ ایثار و شجاعت و گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی در دبیرستان مهدثه دخترانه خلخال افزود: این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

او اظهارکرد: برنامه‌های امسال هفته بسیج دانش‌آموزی استان با مشارکت نیروی مقاومت بسیج ، سپاه و اداره کل آموزش و پرورش در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد دستیابی به هدف والای ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت در بین قشر دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی افزود: به صورت حضوری شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله آئین گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی و نواخته شدن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس ، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز ، آئین معارفه فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی‌ ، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا ، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و تجلیل از نخبگان علمی ، فرهنگی و ورزشی خواهیم بود.

او همچنین با گرامیداشت یاد ۳۶ هزار دانش‌آموز بسیجی گفت: تقدیم ۷۲۱ شهید دانش‌آموز بسیجی به نظام اسلامی که ۴۰ نفر از این شهدای گرانقدر زیر ۱۳ سال هستند ، از افتخارات مردم ولایت‌مدار استان اردبیل است.

ناصری افزوود: کارنامه درخشان دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی، قرآنی ، ورزشی و هنری قابل تحسین بوده و این قشر به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد علمی و طرح‌های جهادی حضور موفق و ارزش‌آفرین دارند.

همزمان با اجرای برنامه استانی گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی در خلخال ۲ نمایشگاه آثار و عکس شهدای دانش‌آموز و عفاف و حجاب در دبیرستان مهدثه خلخال برپا شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d2178

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: