فرماندار خلخال گفت: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش این منطقه از هر راه ممکن باید تعیین تکلیف و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید برطرف شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا : فریدون بابایی روز دوشنبه در نشستی با مدیر آموزش و پرورش خلخال از طولانی شدن زمان حل مشکل کمبود نیروی انسانی در بدنه آموزش و پرورش برغم نیاز ضروری دستگاه تعلیم و تربیت منطقه به نیروی انسانی جدید انتقاد کرد.

وی راه‌اندازی مدارس جدید غیردولتی در خلخال را منوط به دریافت تاییدیه ، مناسب بودن فضای آموزشی ،پارکینگ وسایط نقلیه موتوری و تاییدیه استحکام بنا از مراجع ذیصلاح پیش‌بینی شده در قانون مدارس غیردولتی همراه با داشتن سایر شرایط مندرج در این قانون دانست.

وی با بیان اینکه داشتن انتظار بازگشایی مدارس در شرایط فعلی سیر صعودی کرونا در جامعه انتظار نابجایی از سوی برخی از اولیای دانش‌آموزان است، گفت: تابع تصمیمات کشوری و استانی در این زمینه هستیم.

مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز در این نشست کمبود نیروی انسانی را بزرگترین چالش دستگاه تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش خلخال ۱۵۷ نیروی انسانی در بخش‌های مختلف آموزشی ، تربیتی و خدماتی کمبود دارد.

 سخاوت بیرامی افزود: از این تعداد ۵۵  نفر در بخش آموزش ابتدایی  ،۶۸ معلم در مقطع آموزشی متوسطه و ۳۴ نفر در بخش خدمات هستند که اگر این نیرو برای سال تحصیلی جدید تا مهرماه امسال تامین نشود، آموزش و پرورش خلخال با مشکل جدی روبرو خواهد شد.
وی گفت: در حالی که هر سال بر تعداد دانش‌آموزان این منطقه اضافه شده و وسعت کار دستگاه تعلیم و تربیت بزرگتر می‌شود، آموزش و پرورش به جای افزایش نیروی انسانی بدلیل محدودیت‌های موجود در بخش جذب نیرو و استخدام روز به روز در حال کوچک شدن است.
بیرامی با بیان اینکه با توجه خاص دولت به بحث فضاهای آموزشی کمبود فضای آموزشی و تجهیز مدارس به امکانات آموزشی جدید برطرف شده، اظهارداشت: کمبود نیروی انسانی با توقع مردم در مسیر ارتقای سطح تحصیلی در مدارس این منطقه همخوانی ندارد.
 

khalkhalim.com /b467a

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: