مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: ۸۴ درصد از مجموع دانش‌آموزان این منطقه عضو سامانه آموزشی شاد هستند و از برنامه‌های آن بهره می‌برند.

به گزارش خلخالیم، سخاوت بیرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۷۹.۴۱ درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی ،۶۰ درصد دانش‌آموزان مقطع دوره اول متوسطه و ۴۶.۳۱ درصد از دانش‌آموزان مقطع دوره دوم متوسطه موفق به ثبت‌نام در سامانه ویژه یادگیری و یاددهی آنلاین وزارت آموزش و پرورش شده‌اند.

وی با اشاره به وجود مشکلات عدیده در سیستم آموزشی از طریق فضای مجازی در خلخال اظهارداشت: فقدان امکانات اینترنت در مناطق محروم روستاتی ،عدم دسترسی دانش‌آموزان این مناطق به گوشی‌های تلفن همراه بدلیل پایین بودن درآمد مالی و مخالفت بسیاری از خانواده‌ها با تهیه گوشی تلفن همراه برای فرزندان کم سن و سال برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله مشکلات قرار گرفته در مسیر این طرح آموزشی است.

 

بیرامی  با بیان اینکه در صورت ادامه روند بیماری کرونا در سال تحصیلی آینده استفاده از برنامه‌های شبکه آموزشی شاد برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان بصورت غیرحضوری دور از انتظار نیست، گفت: در حال حاضر ۱۶ درصد دانش‌آموزان این منطقه از داشتن گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و یا امکانات تقویت امواج تلفن همراه در مناطق روستایی محروم هستند که قبل از آغاز سال تحصیلی برای رفع این نیازها باید همت شود.

مدیر آموزش و پرورش خلخال تشریح کرد: با توجه محدودیت اعتباری موجود و عدم امکان خرید گوشی‌های هوشمند بلحاظ قیمت بالای آنها در بازار از سوی مدارس و یا مدیریت آموزش و پرورش تلاش می‌شود گوشی تلفن همراه موردنیاز دانش‌آموزان مناطق محروم روستایی از طریق کمک‌های مالی بنیاد مستضعفان تهیه شده و در اختیار افراد نیازمند شناسایی شده ، قرار بگیرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a0ac6

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: