جانشین ستاد انتخابات خلخال گفت: با هدف پیشگیری از ازدحام رای‌دهندگان و سهولت در رای‌گیری ۲۸ خردادماه امسال تعداد ۲۰ شعبه به مجموع شعبات اخذ رای این شهرستان اضافه شد.

به گزارش خلخالیم، مسعود یگانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در انتخابات برگزار شده سال‌های گذشته مجموع شعب اخذ رای در این شهرستان ۱۶۰ شعبه بود.

او گفت: با در نظر گرفتن شرایط کرونایی جامعه در انتخاب محل‌های شعب اخذ رای دقت کافی شده و در اماکنی که امکان برگزاری در شعب اخذ رای سرپوشیده بلحاظ محدودیت فضا وجود دارد، رای‌گیری در فضای باز انجام خواهد شد.

وی اظهارکرد: امسال علاوه بر حضور عوامل اجرایی ، نظارتی ، بازرسی و انتظامی در شعب اخذ رای یک ناظر بهداشتی نیز برای کنترل پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به جمع عوامل برگزار کننده انتخابات روز ۲۸ خردادماه اضافه شده است.

یگانه افزود: همچنین امکانات ضدعفونی به جمع ملزومات موردنیاز دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و اعضای شعب اخذ رای اضافه شده و در صورت امکان اعضای شعب اخذ رای در مقابل کرونا واکسینه خواهند شد.

وی از انتخاب ۱۳ محل برای نصب پوستر و انجام تبلیغات انتخاباتی نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در خلخال خبرداد و افزود: در زمان خود محل تبلیغات داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان نیز انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی ، انتظامات و ناظر بهداشتی مقابله با کرونا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان را بر عهده دارند اظهارکرد: اصل امانتداری، بی‌طرفی، رازداری و تلاش برای برگزاری سالم انتخابات از اهم وظایف اعضای شعب اخذ رای و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات این شهرستان است.

او گفت: دولت سلامت انتخابات را تضمین کرده و در این میان اعضای هیات اجرایی در ایجاد سلامت انتخابات با پرهیز از جانبداری سلامت انتخابات را تضمین خواهد کرد.

لینک کوتاه:  khalkhalim.com/bb609

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: