فرماندار خلخال گفت: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابتی بودن از مولفه‌های اصلی در برگزاری انتخابات پیش رو است.

به گزارش خلخالیم، سیدجواد یحیی‌زاده در جلسه ای که با حضور نامزدهای انتخاباتی شهرستان خلخال و کوثر در محل فرمانداری خلخال برگزار گردید، بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی برای مجریان انتخابات و نیز تعامل هر چه بیشتر هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت در فرآیند برگزاری انتخابات در عین حفظ استقلال تاکید کرد.

وی گفت: بستر و زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان خلخال و کوثر  فراهم شده است و انتخابات در یک فضای سالم و بدون جانبداری از هیچ یک از نامزدها برگزار خواهد شد.

فرماندار خلخال افزود: همه کاندیداها مکلف به مطالعه قانون انتخابات و رعایت مفاد این قانون هستند و در موضوع انتخابات چهار مولفه سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت در دستور کار قرار دارد که در این بین تلاش برای افزایش مشارکت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بر ضرورت تسلط دست‌اندرکاران اجرای انتخابات به قانون و دستورالعمل‌های مربوطه تاکید کرد و گفت: معیار و ملاک عمل مجریان انتخابات در تمامی فرآیندهای برگزاری انتخابات، قانون است.

یحیی‌زاده بیان کرد: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی کار برگزاری انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی در این شهرستان را عهده‌دار خواهند بود.

لازم به ذکر است: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد و حوزه انتخابیه خلخال و کوثر یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e1f9e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 
 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: