سرپرست فرمانداری خلخال گفت: مقدمات لازم برای راه اندازی ناحیه صنعتی بخش شاهرود این شهرستان فراهم می شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، مسعود یگانه در نشستی با امام جمعه شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال اظهارکرد: دلیل به تعویق افتادن راه اندازی ناحیه صنعتی شهر کلور نامناسب بودن محل انتخاب شده قبلی بوده است.

او افزود: با مکان یابی جدید زمینه برای ایجاد این ناحیه و راه اندازی واحدهای صنعتی و همچنین اشتغال بکار جمعی از افراد این منطقه در این محل فراهم خواهد شد.

وی گفت: همزمان با راه اندازی ناحیه صنعتی شهر کلور چندین طرح صنعتی پیشنهاد شده از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله طرح بسته‌بندی گیاهان دارویی در روستای درو و همچنین طرح سرمایه گذاری اقتصادی روستای اسکستان دربخش شاهرود ایجاد می شود.

سرپرست فرمانداری خلخال با اشاره به تلاش برای افزایش اعتبارات و امکانات در پروژه راه سازی خلخال -  منجیل در حوزه بخش شاهرود این شهرستان  اظهارکرد: ۲۴ کیلومتر از این پروژه در قطعه دوم در حال ساخت است که ۱۲ کیلومتر آماده زیرسازی و آسفالت شده و ۱۲ کیلومتر نیز در حال خاکبرداری و خاکریزی و آماده‌سازی مسیر است.

یگانه با اشاره به محدودیت فصل کاری در منطقه خواستار تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای شروع عملیات اجرایی قطعه اول این پروژه راه سازی جنوب استان اردبیل همزمان با اجرای سایر قطعات این راه شد.

سرپرست فرمانداری خلخال همچنین از نیمه کاره رها شدن پروژه ساخت مجتمع فرهنگی شهر کلور انتقاد کرد و گفت: به علت طولانی شدن زمان توقف و تعطیلی این پروژه در سال های گذشته ،ضمن افزایش چندین برابری هزینه تکمیل آن  ،کار انجام شده قبلی نیز در حال تخریب است.

وی بیان کرد: شوراها بازوی شهردار در اجرای اقدامات شایسته فرهنگی و عمرانی هستند و باید با وحدت رویه و برنامه‌ریزی شایسته نسبت به اجرای طرح‌های توسعه شهر اقدام کنند.

در این نشست با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی کلور مرکز بخش شاهرود شهرام محامی وند به عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f7ead

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: