هفته گذشته، فرماندار خلخال به اتفاق کارشناس امور اقتصادی فرمانداری از مجموعه نمایندگی شرکت خودروسازی سایپا خلخال بازدید کرد.

سید جواد یحیی زاده در این بازدید عملکرد نمایندگی سایپای خلخال در خدمت رسانی به مسافران در ایام تعطیلات را مثبت ارزیابی کرد. 

در حاشیه این دیدار، آرمین تقی زاده مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی سایپای خلخال در گفتگو با خلخالیم گفت: از ابتدای سال 1401 تا به امروز نزدیک به 850 خودرو تحویل همشهریان شده است. و اخیرا با افزایش تولید در کارخانه اکثر خودروها حتی زودتر از موعد تحویل مشتریان شده و این امر باعث رضایت همشهریان شده است.

تقی زاده افزود: در این نمایندگی 20 نفر مشغول به کار هستند که شامل: بخش اداری و فنی، قسمت تعمیرگاهی، صافکاری، نقاشی، امداد و خدمات بیمه است که بخش امداد زیر نظر شرکت سایپا یدک و بصورت 24 ساعته فعال است و حتی در ایام تعطیل و عید به ارائه خدمات می پردازد. و در حال پیگیری برای توسعه مجموعه هستیم که اگر این امر محقق شود، قطعا نیروهای بیشتری را برای کار در این مجموعه جذب خواهیم کرد.

لازم به توضیح است که نمایندگی سایپای خلخال به محصولات شرکت پارس خودرو، زامیاد و سایپا خدمات ارائه می نماید و بعلت قرار گرفتن در ورودی شهر از سمت گیلان مورد مراجعه بسیار زیاد مسافران و گردشگران است و این شرکت آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است و حتی خودروهایی که بصورت آزاد مراجعه نمایند، قطعات ارائه شده به مشتریان، اصلی بوده و با گارانتی معتبر شرکت ارائه می گردد.

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/bd115

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: