خلخالیم؛ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال گفت : محدودیت‌هایی برای فروش شن و ماسه به استان گیلان و تردد کامیون‌های حامل شن و ماسه در محورهای منتهی به استان گیلان وضع و قیمت جدید شن و ماسه مشخص شد.

سید ناصر میرمرسلی در گفتگو با خلخالیم افزود، طی جلسه‌ای که در فرمانداری خلخال برگزار شد، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شن و ماسه، بلوک ساختمانی و موزائیک و سازندگان ساختمان بررسی و مواردی به شرح زیر مصوب شد:

- روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه هر هفته، قابل اجرا از ۹ مرداد ۹۹ و به مدت سه ماه، کلیه ماسه‌شویی‌ها از دادن شن و ماسه و پودر به استان گیلان و کمپرسی‌های با پلاک گیلان خودداری نمایند و در این سه روز تولیدات شن و ماسه مختص شهرستان خلخال خواهد بود و در صورت تخطی، برای ماسه شویی متخلف، پرونده تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

- مقرر گردید، فرماندار محترم به پلیس راه ابلاغ نماید که از تردد هر گونه کمپرسی با بار شن و ماسه و پودر (پوکه) با پلاک گیلان و اردبیل در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه  در محورهای خلخال به اسالم و خلخال به پونل از مورخ ۶ مرداد ۹۹ و به مدت سه ماه جلوگیری نموده و خودروهای متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شده و مراحل قانونی تغزیراتی در مورد آنها اجرا شود.

- مقرر شد بار اضافی و مقدار تناژ توسط واحد های تولیدی رعایت شود در غیر اینصورت پلیس راه از تردد کامیون های تناژ بالا جلوگیری بعمل آورده و به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

وی گفت : مقرر گردید قیمت شن و ماسه هر تن به قیمت 330 هزار ریال  و قیمت بتن آماده هر متر مکعب به قیمت 3 میلیون ریال طبق فاکتور رسمی و با احتساب ۹ درصد ارزش افزوده عرضه شود در غیر اینصورت با متخلفین برخورد تعزیری صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که طی سالهای اخیر عدم رعایت تناژ مجاز از سوی برخی کارگاه‌های تولید شن و ماسه و کامیون‌های حمل، باعث تخریب زیرسازی جاده های منتهی به گیلان شده و خسارت‌های زیادی به بار آورده است.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/c84ae

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: