رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: با افزایش بیماران بستری کرونایی در خلخال، در صدد راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در این شهرستان هستیم.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایسنا، محمد مهرتک  در جلسه ستاد کرونای شهرستان خلخال اظهار کرد: تنها بیمارستان این شهرستان با ظرفیت کامل به بیماران ارائه خدمات می‌کند و ما حتی بخش جراحی این بیمارستان را به بخش ویژه کرونایی تبدیل کردیم ولی با این وجود بیمارستان‌ها جوابگوی مراجعین و افزایش سرسام‌آور بیماران کرونایی نیست.

وی به دو برابر شدن بستری‌ها و وضعیت وخیم بیماران مراجعه‌کننده اشاره کرد و گفت: عادی‌انگاری‌ها و سهل‌انگاری مردم در دو هفته گذشته به ویژه ایام عید بیشترین خسارت را به بار آورده به طوریکه کادر درمانی خسته و فرسوده با کمترین امکانات جوابگوی شرایط حاد کرونایی در این شهرستان نیست.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال تصریح کرد: در حال حاضر در 50 تخت این بیمارستان شاهد بستری بیماران کرونایی هستیم ولی با افزایش مراجعین در روزهای آینده دیگر امکان ارائه خدمات نخواهد بود و ما مجبور به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی هستیم.

مهرتک از اهالی خلخال و روستاها خواست تا از ترددهای نابجا، تجمعات و دورهمی‌ها به جد پرهیز کنند تا در روزهای آینده امکان کاهش و کنترل بیماران کرونایی وجود داشته باشد.

وی با قدردانی از همکاری خوب اصناف در تعطیلی 80 درصد واحدهای صنفی خاطر نشان کرد: فعالیت 20 درصد اصناف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آن هم با هدف تأمین مایحتاج مردم ایرادی ندارد اما چنانچه واحدهای صنفی و برخی از شهروندان به محدودیت‌های کرونایی پایبند نباشند قطعا برخورد جدی با آنها باید در دستور کار مراجع انتظامی، قضایی و اجرایی شهرستان باشد.

مهرتک اضافه کرد: به هیچ وجه در مناطق شهری و روستایی دورهمی‌ها و تجمعات انتخاباتی قانونی نبوده و قطعا ستاد کرونا و قرارگاه زیستی با متخلفان در این حوزه برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b5b7d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: